Publicació de Notes informatives sobre qüestions relatives a Impostos Especials i Mediambientals
S'han publicat Notes informatives sobre qüestions relatives a Impostos Especials i Mediambientals.
- Nota informativa sobre el període de validesa de les bolles fiscals antigues adherides begudes derivades a partir de gener de 2023(49 KB - pdf)
- Nota informativa en relació amb la circulació intracomunitària de productes objecte dels Impostos Especials de Fabricació en el procediment d'enviaments garantits (B2B) a partir del 13 de febrer de 2023 (EMCS phase 4.0)(65 KB - pdf)
- Nota resum modificacions en la Llei 38/1992, de 28 de desembre, d'Impostos Especials, i el Reglament dels Impostos Especials, aprovat per Reial Decret 1165/1995, de 7 de juliol(70 KB - pdf)
- Nota informativa de la Sotsdirecció General de Gestió i Intervenció d'Impostos Especials, relativa a l'Impost Especial sobre els envasos de plàstic no reutilitzables.(62 KB - pdf)