5.23. Gestió documental de l'AEAT
Descripció de l'activitat
Gestionar tots els documents electrònics de l'AEAT.
Finalitat
Aplicació efectiva del sistema tributari estatal i duaner.
Interessats
- Contribuents i subjectes obligats
Dades
- Com metadada en taules de BD: NIF, número de telèfon, correu electrònic, part pública de certificats usats per autenticar-se, signatura biomètrica.
Tractaments
- Recollida
- Registre
- Emmagatzematge
- Estructuració
- Modificació
- Actualització
- Còpia
- Anàlisi
- Consulta
- Extracció
- Difusió
- Interconnexió
- Limitació
- Supressió
- Destrucció
- Altres
Destinataris
- Altres AP dins els termes recollits per l'article 95 de la LGT
Transferències internacionals
No es preveuen
Terminis previstos per a la supressió
Les dades demanats no s'esborraran i romandran en les bases de dades de l'Agència Estatal d'Administració Tributària (AEAT) per poder donar cobertura a possibles requeriments legals o un altre tipus de reclamacions que puguin sorgir.
Elaboració de perfils
Sobre la base de les accions encomanades a l'AEAT per a l'exercici de les seves funcions, les dades de les activitats podran ser tractats per a l'anàlisi i mineria de dades.
Mesures tècniques/organitzatives
Totes les dades tractats han estat avaluats a través d'una anàlisi de riscos, havent obtingut la relació de mesures tècniques i organitzatives a aplicar.
Aquestes mesures han estat aplicades d'acord amb el Pla d'adequació aprovat.