5.26. Assistència als contribuents
Descripció de l'activitat
Gestió de l'assistència als contribuents, com ara atenció de dubtes, serveis d'assistència tributària, incidències, consultes, errors o problemes informàtics, tant de manera presencial com remota.
Inclou la gestió del sistema de Cita Prèvia per a l'atenció dels contribuents i informació relativa a aquestes cites.
Així mateix, s'inclou el tractament de les possibles verificacions, consulta de l'històric dels assessoraments realitzats, optimització, garantia, avaluació de la qualitat i millora del servei.
Finalitat
Aplicació efectiva del sistema tributari estatal i duaner.
Millora en l'assistència als ciutadans.
Interessats
- Contribuents i subjectes obligats
- Sol·licitants
- Apoderats / representants
Dades
- DNI/NIF, CIF, Nom i Cognoms, Imatge/Veu, adreça IP, correu electrònic, telèfon
- Tipus de servei, descripció del servei
- Canal, centre, data i hora de la cita sol·licitada, data i hora de l'assistència, funcionari que atén
- Dades d'apoderament i representació
- Dades de transcendència tributària relatius al servei prestat
- Dades d'atenció: temps d'espera, avaluació de la qualitat i atenció rebuda pels contribuents.
Tractaments
- Recollida
- Registre
- Emmagatzematge
- Estructuració
- Modificació
- Actualització
- Còpia
- Anàlisi
- Consulta
- Extracció
- Difusió
- Interconnexió
- Limitació
- Supressió
- Destrucció
- Altres
Destinataris
No es preveuen
Transferències internacionals
No es preveuen
Terminis previstos per a la supressió
Les dades demanats no s'esborraran i romandran en les bases de dades de l'Agència Estatal d'Administració Tributària (AEAT) per poder donar cobertura a possibles requeriments legals o un altre tipus de reclamacions que puguin sorgir.
Elaboració de perfils
Sobre la base de les accions encomanades a l'AEAT per a l'exercici de les seves funcions, les dades de les activitats podran ser tractats per a l'anàlisi i mineria de dades per oferir un millor servei al ciutadà.
Mesures tècniques/organitzatives
Totes les dades tractats han estat avaluats a través d'una anàlisi de riscos, havent obtingut la relació de mesures tècniques i organitzatives a aplicar.
Aquestes mesures han estat aplicades d'acord amb el Pla d'adequació aprovat.
Més informació
Conté els gravacions de les converses telefòniques, videotrucades així com la informació recollida en el Centre d'Atenció Telefónica al ciutadà quan aquest utilitza aquest mitjà de contacte amb l'AEAT.