Saltar ao contido principal

Novo sistema electrónico de selado dos Documentos Electrónicos de Reembolso (DER) para os viaxeiros con residencia nas Illas Canarias

Con data 6 de setembro de 2022 implantouse un novo procedemento para o visado por medios electrónicos dos Documentos Electrónicos de Reembolso (DER) en que figure que o viaxeiro é residente nas Illas Canarias.

O procedemento pode resumirse en 3 pasos:

1º Selado do DER no porto/aeroporto de entrada:

Á súa chegada ás Illas Canarias, o viaxeiro deberá presentar os bens adquiridos  na Península ou nas Illas Baleares  e o DER na oficina correspondente da Aduana/Resgardo fiscal, do aeroporto/porto de entrada. O funcionario, tras comprobar a súa identidade e as mercadorías documentadas no DER, procederá ao selado manual do devandito documento, deixando constancia da data de entrada.

2ª Liquidación do IXIC.

A devolución do IVE en réxime de viaxeiros queda suxeita á previa liquidación do IXIC. O viaxeiro terá que declarar a importación dos bens para os efectos do IXIC a través do modelo 040, debendo anexarse a esa declaración o DER, que haberá sido previamente selado pola Aduana. A Axencia Tributaria Canaria (ATC) comprobará ese selado antes de ditar a liquidación do IXIC correspondente, podendo recoñecer, se é o caso, o dereito a calquera tipo de exención ou franquía.

3º Selado dixital do DER por parte da aduana.

Posteriormente, a ATC enviará periodicamente a relación dos DER e as liquidacións IXIC xirados polas importacións de viaxeiros para que, desde a Aduana, procédase ao selado dixital dos DER