Solicitude de certificados tributarios de terceiras persoas por Administracións Públicas
Mediante este procedemento as Administracións Públicas poderán solicitar certificados tributarios de terceiras persoas para a tramitación de procedementos administrativos da súa competencia, sempre que a devandita cesión directa de información tributaria conte co previo consentimento do obrigado tributario ou estea prevista na lei.
Previamente á solicitude da certificación débese comprobar que se cumpren os requisitos para realizar este trámite.Recoméndase consultar a información facilitada no PDF "Protocolo ou guía de procedementos (PROTGEN)".
Será necesario identificarse con certificado electrónico de representante de persoa xurídica válido ou certificado de empregado público.
Na pestana "Encher a solicitude", cumplimentarase:
- O NIF do titular da certificación,
- Tipo de certificado (se procede),
- Casa "Amparo da solicitude".Ao marcala declárase que a información se solicita co consentimento do interesado.
- Finalidade da solicitude.
Por último, hai que pulsar sobre "Validar solicitude".
Na seguinte pestana "Confirmar a solicitude" verifica os datos introducidos e se todo é correcto fai clic en "Asinar e enviar".
Pasarase á pestana "Obtener certificado".No caso de certificacións de IRPF o IAE obtense o certificado de forma inmediata, podendo abrir o PDF no momento ou gardalo no equipo pulsando "Gardar", "Gardar como".
Na pestana "Obter o resgardo da solicitude" mostrarase unha mensaxe especificando o tempo de espera e a forma de recollida;no caso contrario, tamén se xera de forma inmediata.