Como modificar unha declaración informativa mediante formulario web (engadir, modificar e eliminar rexistros)
Unha vez presentada unha declaración informativa dende o seu formulario web, podes acceder de novo á declaración "consolidada" e efectuar os cambios que consideres oportunos:
- Alta de novos rexistros
- Baixa de rexistros
- Modificación de rexistros
Tras seleccionar a forma de acceso ao formulario e identificar o declarante co seu NIF, recoñécese a última sesión gardada, a sesión da declaración presentada se xa existe, e a posibilidade de iniciar unha nova declaración.Marca a opción "Cargar a declaración presentada o..."e recuperarás no formulario os datos desta declaración.
No listado de declarados poderás comprobar a información relativa á data de presentación de cada rexistro, se é correcto ou non, e actuar sobre estes rexistros consolidados.
Para modificar un declarado, fai dobre clic sobre el e realiza os cambios necesarios.
Para dar de alta un novo declarado, utiliza o botón "Novo rexistro" e completa os datos do novo rexistro.Ao volver ao listado de declarados, poderás verificar a existencia dos novos rexistros.
Para eliminar un rexistro, só tes que seleccionalo e utilizar a opción "Borrar rexistro seleccionado" da botoeira.Se queres eliminar máis dun declarado, dispós do botón "Borrar varios rexistros" para seleccionar os rexistros que queres eliminar.
De novo, na pantalla de declarados, revisa os rexistros.Antes de presentar a declaración, podes validala e gardar os datos, por se desexas conservar a sesión no servidor, no caso de que optes por non presentar os datos aínda.Pulsa o botón "Asinar e Enviar" para iniciar a presentación.
Se a presentación se realiza correctamente, obterás a páxina de resposta coa mensaxe de presentación realizada con éxito e o xustificante en PDF.Ten en conta que a presentación se realizará cos rexistros correctos aínda que se detecten rexistros erróneos.Se accedes de novo á sesión ou declaración gardada, o panel de declarados, conservará todos os rexistros, tanto correctos coma erróneos.
Polo tanto, para modificar unha declaración presentada dende o formulario web, só terás que recuperar a declaración consolidada e irá engadindo, modificando ou eliminando os declarados existentes, sen necesidade de indicar explicitamente que a declaración complementa ou substitúe á anteriores.Por este motivo, nos formularios desaparecen as casas de declaración complementaria e substitutiva.
Ademais, debes ter en conta que as vías de presentación son excluíntes;é dicir, se a primeira declaración a presentaches mediante formulario web, o resto de declaracións seguirán a mesma vía, salvo que antes deas de baixa a declaración dende o servizo "Consulta e baixa de declaracións".