Como anular o seu certificado electrónico
Solicitar a Anulación ou Revogación do seu Certificado permitirá anular a validez do certificado antes da data de caducidade que consta no mesmo.
A revogación pode ser solicitada en calquera momento, e en especial, debe ser solicitada cando o titular crea que o seu certificado pode ser copiado, que o seu PIN poida ser coñecido por un terceiro, se o ha extraviado, etc...
Se cumprise, pódese solicitar a revogación (anulación) do seu certificado na entidade emisora do certificado ou na Administración ou Delegación. Unha vez revogado (anulado) deberá solicitarse un novo certificado repetindo todos os pasos necesarios para a súa obtención.
Podes realizar a solicitude dun novo certificado e solicitar a revogación do anterior na Administración ou Delegación cando acudas para acreditarche.
No caso de certificados de persoa física poderán solicitar a revogación os titulares dos certificados.
No caso de certificados de representante soamente poderá ser solicitada por unha persoa con facultades de representación suficiente, nos termos recollidos nas Políticas e Prácticas de Certificación Particular.
A FNMT -RCM será a encargada de emitir e formar as listas de certificados revogados.
Tendo en conta que o procedemento pode variar segundo a entidade emisora do certificado, consulta na páxina web da entidade certificadora correspondente ou contacta co seu soporte técnico. Todas as entidades emisoras dispón de opcións e servizos de axuda aos que é posible acceder desde as súas páxinas.