APP Cl@ve PIN
Saltar índice da informaciónAPP Cl@ve PIN en Android
A Axencia Tributaria pon á túa disposición a descarga gratuíta da aplicación Cl@ve PIN para dispositivos móbiles con sistema Android. Unha vez instalada, poderás visualizar os códigos PIN obtido previamente desde o navegador ou desde unha aplicación móbil integrado con Cl@ve PIN (por exemplo, a APP-AEAT).
Como novidade, tamén poderás realizar todas as xestións sobre Cl@ve PIN que xa se encontran dispoñibles na páxina web, como rexenerar o código de activación para Cl@ve Permanente, modificar o número de teléfono e correo electrónico indicado no rexistro, obter un nivel de seguridade superior, renunciar a Cl@ve ou revogar o certificado de Cl@ve Sinatura.
Para utilizar a aplicación cómpre estar previamente rexistrado no sistema Cl@ve; se a instalas sen estar rexistrado, a aplicación detéctao ao achegar os teus datos e darache opción a rexistrarche nese momento.
Características de accesibilidade
A aplicación móbil permite utilizar as ferramentas de apoio que ofrece o sistema operativo e outro ferramentas personalizadas, entre elas, os lectores de pantalla, os magnificadores (como poden ser o Zoom ou a Lupa), as opcións de texto grande e alto contraste, o ditado e o recoñecemento de voz, etc.
Descarga e instalación da aplicación
Accede ao "google "Play" e busca "Cl@ve PIN" da Axencia Tributaria. Para instalar a aplicación pulsa o botón "Instalar", acepta a información sobre os requisitos para o funcionamento da aplicación e, finalmente, "Abrir".
Na primeira xanela, mostrarase un aviso que resume o funcionamento da aplicación e inclúe a "Política de privacidade e condicións do servizo "e "Recollida e uso de datos":
- O usuario debe estar previamente rexistrado no sistema (se non o está, a APP recoñecerao e dará opción a rexistrarse nese momento);
- A activación realízase mediante a obtención dun PIN por SMS ;
- Tras a activación, poderá visualizar os códigos PIN obtido previamente desde o navegador ou desde unha aplicación móbil integrado con Cl@ve PIN;
- O código PIN é persoal e intransferible, ten unha validez de 10 minutos e só pódese utilizar unha vez ata que proceda a desconectarse da Sede Electrónica ou peche o navegador.
- Para un usuario, só permítese ter activa a APP nun dispositivo.
Unha vez lido o aviso, pulsa "ACEPTAR".
Nas primeiras xanelas infórmase das novidades da APP e as accións que se realizan coa aplicación: activación do dispositivo e visualización dos códigos PIN solicitado. Pulsa "Seguinte" en todas elas.
Activación do usuario
Para comezar a activación, indica o DNI /NIE e pulsa "ACEPTAR".
Na seguinte xanela, en función do documento informado, requirirase o seguinte dato adicional:
- Data de validez, para DNI ;
- Data de expedición, para DNI permanente (01-01-9999);
- Número de soporte, se é un NIE.
Na icona co símbolo da interrogación situada na esquina superior dereita, poderás abrir o contido de axuda que explica detalladamente como localizar este dato nos distintos tipos de documento de identidade existente.
Se o usuario non está rexistrado en Cl@ve, a APP ofrece a posibilidade de rexistrarse nese momento.
- Se seleccionas "Mediante carta ao domicilio fiscal" poderás solicitar o envío da carta ao teu domicilio fiscal e, unha vez recibida, rexistrarche co código CSV (Código Seguro de Verificación) da carta.
- Se seleccionas "Por videochamada", comunicarache cun axente que procederá ao rexistro nese momento (necesitas ter instalada a APP ZOOM no dispositivo e ademais activar a cámara e o son).
- Tamén podes seleccionar o rexistro mediante certificado electrónico ou DNIE, que enlazará coa páxina web, para o cal deberás ter instalado no dispositivo un certificado electrónico válido.
Se xa estás rexistrado, avísase do envío de SMS ao número de teléfono rexistrado en Cl@ve (por seguridade soa móstranse os últimos catro díxitos). Ademais, mostrarase un contador co tempo de validez do código de activación que será de 10 minutos. Consulta a caixa de correo de mensaxaría para ver o PIN recibido.
Nota: Se o número de teléfono móbil non é correcto ou cambiaches de número, pulsa "CAMBIAR Nº DE TELÉFONO". Conectarás co servizo "Modificar o número de teléfono asociado a Cl@ve...".
Na seguinte pantalla, incorpora o PIN recibido por SMS e confirma a activación do dispositivo pulsando "ACTIVAR DISPOSITIVO" e na seguinte pantalla "CONTINUAR".
Tras a activación, a aplicación comprobará se o usuario dispón dun PIN válido, obtido nos 10 minutos anteriores. Se non é así, ao abrir a APP indicarase que nese momento non hai dispoñible un PIN válido e como obtero.
A APP non dispón dunha función para obter o PIN. Unicamente mostra o último PIN válido, previamente solicitado desde o navegador ou desde unha APP que teña integrado Cl@ve PIN (como a APP-AEAT).
Se tes un PIN válido (vixente nos últimos 10 minutos) mostrarase nunha nova pantalla, canda un contador do tempo de validez restante e o botón "Copiar".
Ao utilizar o PIN nalgún trámite (dentro dos 10 minutos seguintes á súa obtención) móstrase unha xanela coa data e hora exacta en que foi utilizado.
A próxima vez que necesites un código PIN, ao acceder a aplicación solicitarache o código de desbloqueo do dispositivo.
Xestións
Na parte inferior da pantalla dispós de varias categorías, na categoría "Xestións" inclúense todas as xestións do sistema Cl@ve; ademais, se o dispositivo está activo poderá realizaras desde a propia APP. Entre as xestións dispoñibles encóntranse:
- Rexenerar Código de Activación de Cl@ve Permanente.
- Modificar o número de teléfono asociado a Cl@ve.
- Modificar o correo electrónico asociado a Cl@ve.
- Obter un nivel de seguridade superior en Cl@ve. Con certificado ou DNIE (web)
- Revogar o certificado de Cl@ve Sinatura.
- Renunciar a Cl@ve. Con certificado ou DNIE (web).
Información
Nesta categoría inclúese información e axuda sobre Cl@ve, Cl@ve PIN e a APP Cl@ve PIN. Entre a información dispoñible encóntrase:
- Como rexistrarse en Cl@ve.
- Como obter un PIN.
- Preguntas frecuentes
- Axuda App Cl@ve PIN.
- Axuda técnica Cl@ve PIN.
- Normativa, guías e manuais.
Contacto
En "Contacto" tes un acceso directo para valorar a APP nos markets de aplicacións, como contactar co soporte da APP , información de contacto coa AEAT e acceso directo ás canles da AEAT en Youtube e Twitter.
Axustes
Nos "Axustes" inclúese un acceso directo aos axustes do dispositivo para recibir as notificacións push e a declaración de accesibilidade. Tamén desde esta categoría podes desactivar o usuario que se encontra activo no dispositivo xa que só é posible activar un DNI /NIE. Enumerámoslle as opcións dispoñibles:
- Desactivar ou activar o dispositivo.
- Idioma da aplicación (Castelán, Catalá, Galego, Valencià, English)
- Notificacións push. Recibir notificacións co PIN (recomendado).
- Condicións e policostarriqueñas (Política de privacidade e condicións do servizo, Recollida e uso de datos).
- Accesibilidade.
- Acerca de.
Desde a icona da parte superior dereita pódese consultar o DNI ou NIE activo no dispositivo.