Como obter a referencia de Renda desde a APP
Cando identificas un usuario na APP AEAT, automaticamente xérase unha referencia de Renda coa que che poderás identificar para diversas xestións. Isto ocorrerá tanto cando identifiques o titular da carteira como a outros usuarios.
Identificación do titular da carteira
Se abres a aplicación por primeira vez e non hai ningún usuario engadido, accede ao menú "Usuarios" da parte inferior e identifica o titular da carteira. Poderás identificaro con Cl@ve, certificado electrónico ou DNIE.
Identificación do titular con Cl@ve
Pulsa sobre a opción "Cl@ve Móbil (inclúe Cl@ve PIN). Despois segue as instrucións para identificarche en función de se tes ou non instalada a APP Cl@ve.
-
Se tes instalada a APP Cl@ve pulsa "Acceder con Cl@ve" e confirma a petición de autenticación desde a APP. Regresa á APP -AEAT e a activación do dispositivo haberá avanzado á seguinte pantalla quedando o usuario identificado como titular da carteira de usuarios mostrando o seu número de referencia para trámites de Renda. O dispositivo está activado.
-
Se NON tes instalada a APP Cl@ve, pulsa a opción "CONTINUAR" no cadro "Se non pode acceder coa opción anterior". Introduce o DNI ou o NIE e o dato de contraste requirido (data de validez, data de expedición para DNI permanente ou número de soporte para NIE ); despois, pulsa "CONTINUAR". Debaixo do recadro "Data do DNI" ou "Nº de soporte", dispós dunha axuda para localizar o dato de contraste no documento de identidade. Ofrecerase a posibilidade de instalar a APP Cl@ve se non se ten instalada; se queres continuar sen a APP, pulsa o botón "ACTIVAR POR SMS", cando se habilite. Recibirás o PIN nunha SMS que se envía ao teléfono móbil rexistrado en Cl@ve.
O usuario queda identificado como titular da carteira de usuarios e obtén o seu número de referencia para trámites de Renda. O dispositivo está activado.
Identificación do titular con certificado electrónico software
Podes seleccionar esta opción se xa tes un certificado electrónico software no teu dispositivo. Se non o tiveses no dispositivo pero dispós dunha copia válida, importaa para darche de alta na carteira de usuario con certificado electrónico. Pulsa sobre a opción "Certificado electrónico".
A continuación, pulsa "ENGADIR CERTIFICADO" e buscao no apartado "Descargas" ou onde gardáchelo.
Solicitarache o contrasinal de apoio do certificado; tras indicara, pulsa "INSTALAR CERTIFICADO". O usuario queda identificado como titular da carteira de usuarios e obtén o seu número de referencia para trámites de Renda. O dispositivo está activado.
Identificación do titular con DNI electrónico
Para poder acceder necesitarás un DNI electrónico e un dispositivo con tecnoloxía NFC (sistema Android). Pulsa sobre a opción "DNI electrónico".
Pulsa "CONTINUAR" e introduce o CAN (número de acceso á tarxeta) que se encontra na esquina inferior dereita do frontal do DNIE e que, xeralmente, ten 6 díxitos. Despois pulsa "LER DNIE".
Achega o DNI electrónico ao dispositivo móbil para iniciar a lectura e non retírelo mentres non se completase o proceso. Suxerímosche que coloques o DNIE nunha superficie inmóbil co móbil apoiado enriba, movendoo lentamente ata que lle indique que está lendo o DNIE. A partir dese momento, non se debe mover o dispositivo.
Introduce o contrasinal do DNIE e pulsa "ACEPTAR".
O usuario queda identificado como titular da carteira de usuarios e obtén o seu número de referencia para trámites de Renda. O dispositivo está activado.
Se ao abrir a aplicación xa tes un usuario identificado coa referencia do exercicio anterior, darache a opción de renovara automaticamente.
Engadir outros usuarios
Ao identificar a outros usuarios na APP , tamén poderás facero con certificado electrónico software do usuario que desexas engadir (sistemas Android e iOS), con DNI electrónico en dispositivos que teñan tecnoloxía NFC (sistema Android), con Cl@ve e coa súa referencia. Se non dispós dunha referencia válida, solicitarase como dato de contraste o importe do recadro 505 da declaración ou o código IBAN da conta bancaria. Pulsa "Engadir usuario" e segue os mesmos pasos indicados para o usuario titular.
Renovar referencia
Se ao engadir un usuario indícase a referencia do exercicio anterior ou ao intentar acceder cun usuario que xa estaba identificado na APP pero cunha referencia que xa non é válida, aparecerá unha mensaxe indicando que a referencia está caducada e, ofrecerase a opción de renovara, achegando o dato de contraste do DNI ou NIE.
Hai que ter en conta que se obtés unha referencia desde a APP, ao xerar unha nova a través do navegador, revogarase a anterior polo que terás que identificarche de novo no dispositivo móbil. Lembra que só será válida a última referencia xerada, xa sexa mediante a APP ou desde a páxina.