Como rexistrarse en Cl@ve
Saltar índice da informaciónRexistro en Cl@ve por Internet con carta de invitación e CSV (nivel básico)
Para identificarse con Cl@ve nos trámites que o admitan como sistema de identificación cómpre estar rexistrado previamente neste sistema de identificación electrónica.
Se non dispós de certificado electrónico, podes rexistrarche por Internet, ben solicitando a carta de invitación (enviada por correo postal ao teu domicilio fiscal) e completando o rexistro co código Seguro de Verificación (CSV) ou ben por videochamada (Temporalmente non se encontra dispoñible ).
Nota: O rexistro mediante CSV ou videochamada supón un nivel de rexistro básico en Cl@ve. Algúns organismos distintos á AEAT poderán requirir un nivel avanzado (rexistro presencial ou con certificado electrónico/DNIE ) para acceder aos seus trámites máis habituais.
A continuación, detallamos os pasos necesarios para realizar o rexistro con CSV:
Accede á opción "Rexistrarse en Cl@ve" na páxina web.
Tamén podes solicitar a carta desde a APP Cl@ve. Ao instalar a aplicación e activar o usuario, se se detecta que non estás rexistrado no sistema Cl@ve darache opción a realizar o rexistro. Tamén entrando en "Xestións" situadas no menú da parte inferior da pantalla e pulsando "Rexistro en Cl@ve".
Comeza o proceso de rexistro indicando o DNI /NIE.
- DNI : 8 números e letra (sen espazo nin guión)
- NIE : Letra 7 números e letra (sen espazos nin guións)
En función do tipo de documento indicado requiriranse a continuación distinta datos adicionais:
- Se se trata dun DNI : indica a data de validez. En caso de DNI permanente (con período de validez 01/01/9999), o dato solicitado é a data de expedición. Na parte inferior, dispós de dúas ligazóns de axuda en que se explica como localizar a data de validez / expedición nos distintos tipos de DNI.
- Se se trata dun NIE : solicitarase o número de soporte que aparece no documento. Podes despregar as ligazóns de axuda "Como obter o número de soporte...", en que se explica como localizar este dato na súa tarxeta de estranxeiro, permiso de residencia ou certificado de cidadán da UE e como consignaro correctamente no formulario de rexistro. Para máis información sobre o número de soporte, tamén podes consultar a axuda "Introduza soporte válido" (Como introducir o número de soporte)".
Ao pulsar "Continuar" validaranse os datos introducidos. Se son correctos, na seguinte xanela ofreceranse as dúas vías de rexistro por Internet sen certificado electrónico: con CSV, previa solicitude de carta de invitación, e por videochamada (Temporalmente non se encontra dispoñible ).
Fai click no botón "Se, envíenme unha carta de invitación ao meu domicilio fiscal".
Se a solicitude se grava correctamente, móstrase a mensaxe confirmando o envío da carta invitación ao domicilio fiscal que conste nas nosas bases de datos nese momento. Fai click no botón "Aceptar".
Unha vez que recibises a carta disporás de 60 días para utilizara. Completa o rexistro accedendo de novo á mesma opción "Rexistrarse en Cl@ve" do portal "Rexistro Cl@ve" e facilitando os datos solicitados: DNI /NIE e data de validez/expedición ou número de soporte. Nesta ocasión, marca a opción "Xa dispoño dunha carta invitación" e pulsa o botón "Continuar". Ten en conta que dispós de 60 días para utilizara, pasado este tempo o CSV caducará.
No paso seguinte cobre o Código Seguro de Verificación (CSV) de 16 caracteres que figura na carta e pulsa "Continuar". Se non o localizas, consulta a axuda "Como obter o CSV na súa carta de invitación?" da parte inferior.
Se pasaron 60 días, o CSV da carta de invitación haberá caducado. Neste caso, obterás un aviso indicando que o CSV caducou, podendo solicitar unha nova carta de invitación ou rexistrarche mediante videochamada (Temporalmente non se encontra dispoñible), presencialmente ou con certificado/DNI electrónico.
Os datos que se solicitan neste último paso do rexistro en Cl@ve son o número do teléfono móbil en que desexa recibir a SMS remitida pola AEAT co PIN e un correo electrónico. Se o teléfono móbil é estranxeiro deberás indicar tamén o prefixo do país.
Nota importante: se o sistema detecta que o teléfono móbil introducido está vinculado a outro DNI /NIE, recibirás unha mensaxe SMS cun código de acceso para completar o rexistro. Habilitarase na aplicación de rexistro un campo destinado á achega do devandito código. Lembra que o rexistro en Cl@ve permite unicamente un número de teléfono móbil por usuario. Neste caso, inhabilítase automaticamente o acceso ao sistema Cl@ve para o anterior DNI /NIE asociado.
Tras aceptar as condicións e pulsar "Enviar", móstrase unha pantalla co código de activación; fai clic en "Visualizar PDF" para obter o resgardo de alta en Cl@ve, que poderás gardar e imprimir.
O documento contén un código de activación que permite activar a Cl@ve Permanente, así como as instrucións para a activación e os termos e as condicións de uso do sistema.
Para máis información sobre Cl@ve Permanente consulta o Portal Cl@ve.
Identificación con Cl@ve
Tras o rexistro no sistema Cl@ve, poderás identificarche con Cl@ve nos trámites habilitados para este sistema. Tras acceder ao trámite, pulsa sobre "Cl@ve Móbil (inclúe Cl@ve PIN) e segue os pasos para obter unha petición de autenticación escaneando o código QR e confirmar a petición desde a APP Cl@ve ou sen lectura de QR introducindo o DNI ou NIE máis o dato de contraste (data ou número de soporte) para confirmar a petición coa APP ou recibir unha SMS cun PIN.