Como renovar o rexistro en nivel alto de Cl@ve Sinatura con DNI electrónico
O sistema Cl@ve ofrece a posibilidade de realizar sinatura electrónica con certificados electrónicos centralizados mediante Cl@ve Sinatura.
Ao realizar unha sinatura electrónica con Cl@ve Sinatura, se pasaron máis de 5 anos desde a última vez que che compareciches fisicamente nunha oficina de rexistro ou utilizaches o DNI electrónico para realizar unha actuación no Rexistro Cl@ve, se che comunicará que debes renovar o rexistro en Cl@ve.
A renovación do rexistro debe realizarse con nivel alto (avanzado), é dicir, presencialmente en oficinas de rexistro ou telematicamente con DNI electrónico desde a opción "Renovar rexistro nivel alto para Cl@ve Sinatura con DNI electrónico" na páxina web da AEAT.
Identificache co teu DNI electrónico (non se admiten outro tipo de certificados electrónicos xa que estes non garanten os requisitos de seguridade).
Verifica os datos do teléfono móbil e correo electrónico, marca o recadro "léronse e aceptado as condicións" e pulsa "Enviar".
Na seguinte xanela pulsa "Visualizar Pdf".
Obterás un xustificante de renovación do rexistro de nivel alto no sistema de identificación e sinatura Cl@ve.