Tipos de acceso a trámites
En función do trámite da sede electrónica ao que accedas, poderás escoller entre os distintos sistemas de identificación dispoñible.
-
Certificado ou DNI electrónico
O certificado electrónico é unha sinatura dixital que se instala no navegador para garantir a identidade e permite realizar xestións sen necesidade de desprazarse, por exemplo acceder aos datos fiscais, presentar a declaración por Internet, realizar pagamentos ou solicitar certificacións directamente a través da páxina web da Axencia Tributaria.
A sinatura dixital que inclúe o DNIE permitirá realizar os mesmos trámites que outro tipo de certificados electrónicos, sempre que o certificado non caducase.
Para máis información sobre o certificado electrónico e o DNIE consulta as axudas sobre "Certificados electrónicos" e "DNI electrónico (DNIE )".
-
Cl@ve
É un sistema de identificación que permite realizar trámites por Internet baseado en claves concertadas cunha validez limitada no tempo e que se pode renovar cada vez que se necesite. Supón o uso dun código de verificación dado pola aplicación unha vez introducida os teus datos identificativos ou mediante código QR e visualizado na APP Cl@ve; ou mediante o uso dun código elixido polo usuario e un PIN comunicado mediante SMS ou na APP e que require un rexistro previo.
Existen un gran número de trámites que permiten o acceso mediante Cl@ve: presentación de declaracións informativas, autoliquidacións trimestrais e mensuais (se non se está obrigado ao uso do certificado electrónico), a consulta, modificación e confirmación do borrador de Renda, ademais da presentación da declaración anual de IRPF, a solicitude de certificacións tributarias, a solicitude de aboamento anticipado por familia numerosa, ascendente con dous fillos ou discapacitados a cargo, etc.
No apartado "Cl@ve - Axuda técnica" encontrarás toda a información relacionada.
-
Número de referencia
Esta opción de identificación está habilitada para os distintos servizos de Renda dispoñible para cada campaña. A referencia é válida para realizar a través de Internet multitude de trámites de Renda, desde solicitar cita ata obter a súa declaración mediante o sistema Renda WEB e presentar a declaración de IRPF, sempre que supoñan como resultado unha devolución ou un ingreso con domiliciación.
O dato que se solicitará para a obtención da referencia de Renda será o recadro 505 da declaración de Renda 2022, ademais da data de validez/expedición do DNI ou o número de soporte do NIE. Consulta a axuda "Como obter a referencia do seu expediente de Renda con recadro".
-
TOKEN
É unha clave numérica temporal necesario para actuar en nome propio ou de terceiros a través da canle telefónica. É imprescindible dispor de certificado electrónico para obter o TOKEN que terá unha validez de 1 hora desde a súa obtención.
-
Outros sistemas de identificación
Existen alternativas aos sistemas descritos anteriomente para trámites concretos; por exemplo a consulta de documentos electrónicos e descarga de ficheiros mediante CSV (Código Seguro de Verificación).