Consulta sobre o estado dunha devolución
Para a consulta do estado de tramitación dunha devolución accede revés do apartado "Os meus expedientes".
O acceso aos "meus expedientes" require identificarse con Cl@ve, certificado electrónico ou DNIE do titular ou dun apoderado ao trámite.
A través desta opción poderás consultar información sobre os expedientes cuxa tramitación se iniciase a partir do 1 de xaneiro de 2010.
Unha vez que accedeses á relación de expedientes existentes, selecciona a categoría e fai clic na ligazón do número do expediente que corresponda. Ten en conta que se accedes con Cl@ve verás a relación completa de expedientes, pero só poderás acceder polo miúdo daqueles do exercicio 2013 de agora en diante.
Ao acceder o expediente poderás consultar tanto o estado da devolución, no apartado "Estado de Tramitación", como os documentos asociados ao expediente e a historia do mesmo.
Cando se efectuasen as comprobacións oportunas, aparecerá a mensaxe indicando que a solicitude de devolución foi admitida, ou se é o caso, cando será emitida a devolución.
Se non recibiches o importe, podes ampliar información sobre a túa devolución acudindo persoalmente ou por medio de representante á túa Administración ou Delegación, con cita.
Se se trata dunha declaración de Renda, tamén é posible realizar a consulta a través do "Servizo tramitación borrador / declaración (Renda WEB)", ao que podes acceder identificandoche con Cl@ve, certificado electrónico, DNIE ou número de referencia.