Como consultar, confirmar e renunciar ao apoderamento recibido
Consulta de apoderamentos recibidos
O apoderado pode consultar os apoderamentos que lle outorgaron accedendo con certificado, DNI electrónico ou Cl@ve PIN.
Unha vez seleccionado o tipo de acceso, obterás a ventá de consulta e xestión de apoderamentos recibidos onde se indicará o NIF e Nome ou razón social do apoderado.
Podes filtrar a busca por "Poderdante", "Estado de autorización", "Trámite" e "Data Vixencia".Pulsa "Buscar"; mostraranse os 10 primeiros e, se hai máis resultados, fai clic en "Máis" e en "Avanzar" para visualizar o resto de apoderamentos.Segundo o estado actual aparecerán en situación:"Sen Autorizar, Sen confirmar" ou "Confirmado".
Confirmación de apoderamentos recibidos
Actualmente só é necesario que o apoderado confirme o apoderamento que lle outorgaron se se trata dun trámite relativo a notificacións.
Para confirmar un apoderamento fai clic no número de referencia do apoderamento que se encontra en estado "Sen Autorizar" ou "Sen confirmar".
Na seguinte ventá comproba todos os datos do expediente, entre eles, a situación do apoderamento e o estado actual.Accede ao enlace "Confirmar o poder recibido" na parte superior, para continuar co proceso.
Pulsa "Asinar e Enviar" para continuar.
Despois marca a casa "Conforme" e pulsa "Asinar e Enviar" para concluír co proceso.
Renuncia de apoderamentos recibidos como apoderado
En calquera momento o apoderado pode renunciar a un apoderamento sempre que acredite ante a Axencia Tributaria que a devandita renuncia se comunicou de xeito fidedigno ao representado.Ata ese momento non se producirá a súa baixa no Rexistro.Polo tanto, para renunciar ao apoderamento será necesario achegar un ficheiro en formato PDF coa copia escaneada do burofax que envía o apoderado ao mandante informándoo da renuncia ao apoderamento inscrito no Rexistro.
Para renunciar fai clic no número de referencia do apoderamento.
Na seguinte ventá fai clic en "Renunciar ao poder recibido", se se encontra confirmado, ou "Denegar o poder recibido", se se encontra en estado sen confirmar.
A continuación, fai clic en "Anexar documento" para seleccionar o ficheiro do burofax.Se tes dúbidas sobre os tipos de arquivos que podes anexar fai clic en "Axuda.Tipos de ficheiros incorporables".
Unha vez anexado o documento pulsa "Asinar e Enviar".
Marca a casa "Conforme" e pulsa "Asinar e Enviar" para concluír co trámite.