Consulta, revogación, rectificación de conta de domiciliación para colaboradores
Saltar índice da informaciónRevogar domiciliación para colaboradores
Podes revogar a domiciliación se decides realizar o pagamento por outra vía, sempre que sexa dentro do prazo de domiciliación do modelo e encóntrese en situación "Activa".

Accede ao expediente e púlsase na ligazón "Revogar".

Mostraranse entón as dúas opcións para regularizar a situación:
- "Efectuar o pagamento": se non dispós do NRC que substitúa á domiciliación, pulsa "Obter NRC" para acceder á pasarela de pagamentos.

- "Solicitar recoñecemento de débeda": (con compensación, con adiamento con domiciliación en conta, con imposibilidade de pagamento).

Se se opta polo recoñecemento de débeda, ao final do proceso obterase un resgardo coa clave de liquidación correspondente para xestionar a débeda.

Pulsando en "Tramitación débeda"podes xestionara nese momento ou tramitara con posterioridade desde o apartado "Débedas, constrinximentos, embargos, poxas e servizos", "Pagar, aprazar e consultar", "Solicitude de adiamento e fraccionamento do pagamento de débedas", "Presentar solicitude" (para solicitar adiamento) ou a "Compensacións", "Compensacións. Compensación a instancia", "Presentación de solicitudes de compensación" (para solicitar compensación).
Se accedes de novo á consulta de domiciliacións verás a que se revogou e poderás rehabilitara se o desexas. Podes ver tamén o PDF xustificante da revogación