Consulta, revogación, rehabilitación ou rectificación da conta de domiciliación
Saltar índice da informaciónRevogar domiciliación
Podes revogar a domiciliación se é que decides realizar o pagamento por outra vía, sempre que se estea dentro do prazo de domiciliación do modelo (situación "Activa").
Neste caso accede ao expediente e fai clic na ligazón "Revogar".
Mostraranse entón as dúas opcións para regularizar a situación:
- "Efectuar o pagamento": se non dispós aínda do NRC ##1##que substitúa á domiciliación, fai clic en "Obter NRC" para acceder á pasarela de pagamentos.
- "Solicitar recoñecemento de débeda": con compensación, con adiamento con domiciliación en conta, con imposibilidade de pagamento.
Se optas polo recoñecemento de débeda, ao final do proceso obterás un resgardo coa clave de liquidación correspondente para xestionar a débeda.
Podes facer clic en "Tramitación débeda" e xestionara nese momento ou tramitara con posterioridade desde o apartado "Recadación" da Sede Electrónica. Para solicitar o adiamento, entra na opción "Adiamentos e fraccionamentos", "Solicitude de adiamento e fraccionamento do pagamento de débedas", "Presentar solicitude", mentres que se desexas solicitar a compensación, tes que acceder a "Compensacións e extinción mediante deducións", "Compensacións. Compensación a instancia", "Presentación de solicitudes de compensación".