Consulta, revogación, rehabilitación ou rectificación da conta de domiciliación
Saltar índice da informaciónRevogar domiciliación
Podes revogar a domiciliación se é que decides realizar o pagamento por outra vía, sempre que se estea dentro do prazo de domiciliación do modelo (situación "Activa").
Neste caso accede ao expediente e fai clic no enlace "Revogar".
Mostraranse entón as dúas opcións para regularizar a situación:
- "Efectuar o pagamento":se non dispós aínda de NRC que substitúa á domiciliación, fai clic en "Obtener NRC" para acceder á pasarela de pagamentos.
- "Solicitar recoñecemento de débeda":con compensación, con aprazamento con domiciliación en conta, con imposibilidade de pagamento.
Se optas polo recoñecemento de débeda, ao final do proceso obterás un resgardo coa clave de liquidación correspondente para xestionar a débeda.
Podes facer clic en "Tramitación débeda" e xestionala nese momento ou tramitala con posterioridade dende o apartado "Recadación" da Sede Electrónica.Para solicitar o aprazamento, entra na opción "Aprazamentos e fraccionamentos", "Solicitude de aprazamento e fraccionamento do pagamento de débedas", "Presentar solicitude", mentres que se desexas solicitar a compensación, has de acceder a "Compensacións e extinción mediante deducións", "Compensacións.Compensación a instancia", "Presentación de solicitudes de compensación".