Pagamento telefónico de débedas e liquidacións
Co obxectivo de facilitar aos cidadáns o pagamento das débedas derivadas de liquidacións efectuadas pola Administración está habilitada o servizo telefónico de asistencia para o pagamento destas débedas.
Para iso deberás reservar cita para ser atendido telefonicamente cando máis convéñache accedendo ao apartado "Asistencia e cita", "Asistencia e cita para particulares".
Facilita o teu NIF, a continuación, o nome e os teus apelidos. Pulsa "Seguinte".
Marca a opción "Outra xestións", despois selecciona o servizo "Pagar, aprazar e consultar débedas" e o trámite que se axuste á túa situación. Pulsa "Seguinte".
Unha vez introducido o código postal ou selecionada a provincia, se che ofrecerán as distintas opcións dispoñibles nese momento. Podes obter unha atención inmediata por teléfono pulsando "Solicitar chamada" ou unha cita telefónica á que che chamaremos segundo o día e tramo horario seleccionado.
Se selecionas unha atención telefónica inmediata, cobre e confirma o número de teléfono ao que desexas que che chamemos e pulsa "Aceptar". Un axente telefónico porase en contacto contigo ao momento.
Se prefires unha cita telefónica seleccionando o día e o tramo horario do teu interese deberás cubrir e confirmar o número de teléfono ao que che chamará un axente telefónico e un correo electrónico válido xa que se che enviará un correo cos datos da túa cita desde o cal poderás xestionara (modificar e anular), se fose necesario.
Para efectuar o pagamento telefónico requírese que esteas rexistrado en Cl@ve ou dispoñas de certificado/ DNI electrónico ou unha autenticación eIDAS.
Non obstante, se se dispón de certificado electrónico ou Cl@ve poderase realizar o pagamento a través da opción "Pagar, aprazar e consultar débedas" da Sede electrónica.