Achega de documentación complementaria por lotes
A Axencia Tributaria ofrece un servizo de presentación de documentación por lotes para algúns trámites que permite enviar documentación adicional correspondentes á presentación dunha declaración utilizando o CSV desta.
O enlace ao servizo "Achegar documentación complementaria por lotes" está dispoñible na páxina do trámite correspondente na Sede Electrónica.
Este tipo de presentación só acepta a identificación electrónica con certificado ou DNIe.
A nova aplicación de presentación de documentación por lotes é compatible con calquera navegador debidamente actualizado.Permite seleccionar varios ficheiros da unidade de disco do presentador para proceder á súa presentación.
Para realizar a presentación, hai que:
Paso 1:Suba de ficheiros
Pódense incorporar os documentos que desexas presentar arrastrándoos ou pulsando no botón "Seleccionar ficheiros".
Para a correcta incorporación, o nome de cada un dos ficheiros debe ter ao principio o CSV ao que fan referencia máis un nome descritivo.
Ademais, debes encher os datos de contacto, sendo obrigatorio consignar un teléfono.
Unha vez seleccionados, mostrarase unha lista cos ficheiros que se van presentar.Revisa a lista, se hai algún que non desexas presentar podes eliminalo co botón de cancelar que aparece a continuación de cada ficheiro.Fai clic en "Enviar Fichero" se todo é correcto.
Paso 2:Confirmación
Unha vez enviados mostrarase unha relación da presentación realizada, co detalle de cada CSV e os documentos que se presentan.No caso de que houbese algún erro tamén indicarase.Fai clic en "Conforme" e pulsa "Asinar e Enviar" para rematar o proceso.
Paso 3:Recibos de Presentación
Ao finalizar a presentación, móstrase unha pantalla cos asentos xerados e a información de cada un deles, incluído o recibo de presentación.
Tamén poderás descargar nun ficheiro comprimido ZIP todos os recibos de presentación pulsando no botón con ese nome.