Achega de documentación complementaria por lotes
A Axencia Tributaria ofrece un servizo de presentación de documentación por lotes para algúns trámites que permite enviar documentación adicional correspondentes á presentación dunha declaración utilizando o CSV da mesma.
A ligazón ao servizo "Achegar documentación complementaria por lotes" está dispoñible na páxina do trámite correspondente na Sede Electrónica.
Este tipo de presentación soa acepta a identificación electrónica con certificado ou DNIE.
A nova aplicación de presentación de documentación por lotes é compatible con calquera navegador debidamente actualizado. Permite seleccionar varios ficheiros da unidade de disco do presentador para proceder á súa presentación.
Para realizar a presentación, hai que:
Paso 1: Subida de ficheiros
Pódense incorporar os documentos que desexas presentar arrastrandoos ou pulsando no botón "Seleccionar ficheiros".
Para a correcta incorporación, o nome de cada un dos ficheiros debe ter ao principio o CSV ao que fan referencia máis un nome descritivo.
Ademais, debes encher os datos de contacto, sendo obrigatorio consignar un teléfono.
Unha vez seleccionados, mostrarase unha lista cos ficheiros que se van a presentar. Revisa a lista, se hai algún que non desexas presentar podes eliminaro co botón de cancelar que aparece a continuación de cada ficheiro. Fai click en "Enviar Ficheiro" se todo é correcto.
Paso 2: Confirmación
Unha vez enviados mostrarase unha relación da presentación realizada, co detalle de cada CSV e os documentos que se presentan. No caso de que houbese algún erro tamén se indicará. Fai click en "Conforme" e pulsa "Asinar e Enviar" para terminar o proceso.
Paso 3: Recibos de Presentación
Ao finalizar a presentación, móstrase unha pantalla cos asentos xerados e a información de cada un deles , incluído o recibo de presentación.
Tamén poderás descargar nun ficheiro comprimido ZIP todos os recibos de presentación pulsando no botón con ese nome.