Presentación documentación complementaria
Se desexas achegar de forma voluntaria documentación relacionada cunha declaración presentada previamente, na páxina de trámites do devandito procedemento na sede electrónica disporás da ligazón "Achegar documentación complementaria".
Do mesmo xeito que outras presentacións electrónicas, a achega de documentación require certificado/DNI electrónico ou, se é persoa física, tamén Cl@ve.
Cobre os campos requiridos para o rexistro telemático e pulsa "Engadir ficheiro" para incluír a documentación.
Algúns dos formatos que admite o sistema como válidos son.csv,.docx,.gif,.png,.jpg,.pdf,.mp3,.mp4,.txt e arquivos comprimidos.zip ou.7z. O tamaño admitido de cada un dos ficheiros anexados non pode exceder os 64 Mb de capacidade. Podes consultar a listaxe completa de formatos admitidos na ligazón "Axuda" dispoñible en cada un dos formularios de achega de documentación.
É recomendable que o ficheiro que intenta anexar estea gardado na ruta C:\AEAT xa que, en función do trámite co que estea relacionado a achega de documentación, esta situación será obrigatoria.
Se non dispós de ficheiro, podes escribir o motivo da presentación no campo habilitado. Xerarase un documento PDF que será incorporado ao sistema.
A resposta correcta da achega de documentación será un xustificante que inclúe toda a información xunto ao ligazón "Ver en formato imprimible" para obter o xustificante en PDF
Tamén se inclúe o CSV (Código Seguro de Verificación) que permite tamén a obtención do xustificante a través do "Cotexo de documentos electrónicos". Ademais cada arquivo presentado terá asociado o seu propio CSV.