Como informar dos sucesores de persoas falecidas e entidades extinguidas
Infórmate de quen, como e cando comunicar baíxaa no Censo de empresarios, profesionais e retenedores de persoas falecidas, de persoas xurídicas e de entidades sen personalidade extinguida e os sucesores das mesmas
Como comunicar baíxaa no Censo de persoa falecida e os sucesores da mesma
No caso de falecemento do obrigado tributario, os herdeiros deben presentar a declaración de baixa no Censo de Empresarios, Profesionais e Retenedores (modelo 037/036) no prazo de 6 meses desde o falecemento e comunicar os seus sucesores (NIF e apelidos e nome ou razón/denominación social), a porcentaxe e cota (en euros) que lles correspondese, acompañado da documentación que acredite o falecemento e a sucesión da persoa física.
No Rexistro de sucesores deben constar os seguintes datos:
-
Nome e apelidos, denominación ou razón social e NIF da persoa falecida.
-
Nome e apelidos, denominación ou razón social e NIF do sucesor.
-
Porcentaxe na liquidación, participación ou herdanza, se se achega na solicitude de incorporación ao Rexistro.
-
Cota de liquidación, patrimonio ou caudal hereditario, se se achega na solicitude de incorporación ao Rexistro.
-
Número de referencia da alta e data de alta no Rexistro.