Información e documentación que debe ter preparada cando lle atendan de forma presencial nas nosas oficinas
Para atenderlle persoalmente nas nosas oficinas, cómpre manter as medidas de seguridade sanitarias, é por iso que lle rogamos que utilice máscara cando acuda á súa cita. Así mesmo, se non vai utilizar a cita rogámoslle que a anule con 24 horas de antelación.
Lembrámoslle que unha vez concertada a súa cita para confeccionar a declaración de Renda e para que a xestión sexa eficaz, é moi importante ter dispoñible unha serie de datos e documentación que lle imos detallando a continuación.
Só terá que preparar aquela documentación referida á súa situación persoal e aqueloutra nos casos en que, do exame dos datos fiscais aos que poderá acceder con anterioridade á asistencia presencial, determínense diferenzas cos efectivamente obtidos.
- DNI orixinal do titular que acode á cita e fotocopia do DNI de todos os que figuren na declaración.
- Número IBAN de conta bancaria.
- Referencias catastrais de todos os inmobles da súa propiedade ou en que viva de alugamento ou noutras circunstancias.
- Autorización asinada por outros declarantes e a súa fotocopia do DNI (membros da unidade familiar ou terceiros) para realizar a declaración no seu nome.
- Importe das cotas satisfeitas a sindicatos e das cotas satisfeitas a colexios profesionais (se a colexiación é obrigatoria).
- Xustificante das cantidades percibidas por seguros cancelados e que fosen contratados antes do 31 de decembro de 1994.
- Calquera xustificante que puidese dar dereito a deducións autonómicas ou outras beneficio fiscal. Así:
- Se vive nun inmoble alugado necesita o NIF do arrendador e cantidades pagas polo alugamento.
- Por adquisición de vivenda habitual con ampliación do préstamo: saldos pendentes de amortizar do préstamo orixinal.
- Con hipoteca: recibos dos seguros.
- Por donativos: os xustificantes, etc.
Ademais, dos datos sinalados anteriormente, debe preparar os documentos que se indican a continuación soa para o tipo de renda ou rendas que o contribuínte percibise durante o ano 2019 e que non se encontren imputados nos datos fiscais dispoñibles.
Rendementos de traballo
Certificado emitido polo pagador.
Documentación relativa ao despedimento ou cesamento: importe da indemnización, data de acordo do despedimento ou cesamento, de aprobación do expediente de regulación de emprego ou de apertura do período de consultas á autoridade laboral, en caso de despedimento colectivo.
Rendementos do capital inmobiliario
Fai referencia a alugamentos de pisos, locais, prazas de garaxe …de que sexa propietario ou usufrutuario. Debe preparar unha relación e xustificantes de ingresos (contratos …) e gastos deducibles (facturas …). Non se confeccionan declaracións de Renda con alugamentos turísticos con plataforma.
Para axudarlle a recompilar todos os datos proporcionámoslle o seguinte documento:
"Modelo para cubrir datos de alugamentos".
Rendementos do capital mobiliario
Teña preparados os certificados de empresas, entidades financeiras e de seguros, contratos, recibos de gastos, etc… de que percibise este tipo de rendas.
Rendimientos de actividades económicas en estimación obxectiva (módulos)
Documentos acreditativos dos elementos ou parámetros da actividade utilizados durante o ano. Segundo a actividade, por exemplo, persoal empregado, consumo de enerxía eléctrica, superficie do local, potencia fiscal do vehículo, ingresos, libros de bens de investimento, etc.
Ganancias e perdas patrimoniais
Documentación de fondos de investimento, premios e dereitos de subscrición Xustificante subvencións percibidas.
- Por venda de vivenda habitual:
- Escrituras de compra e de venda.
- Datas de adquisición e transmisión.
- Importes reais, gastos e tributos de compra e venda.
- As declaracións dos exercicios nos que se practicaron deducións pola vivenda transmitida.
- Datos de préstamos hipotecarios e o capital pendente de amortizar no día de venda.
- Por vendas de accións, inmobles ou outros bens (excluídos os adquiridos por doazón ou herdanza), fondos de investimento, premios, etc.:
- Escrituras e / ou documentación acreditativa.
- Datas de adquisición e transmisión.
- Importes reais, gastos e tributos de compra e venda.
- Certificados de fondos de investimento.
Regularización
- Por devolución de intereses percibidos de cláusulas solo:
- Certificado da entidade financeira indicando os exercicios aos que corresponde o interese excesivo cobrado por cláusulas solo nulas.
- Declaracións de exercicios non prescritos en que se practicou dedución por vivenda habitual, ou incluíronse dentro dos gastos deducibles de rendementos de actividades económicas ou capital inmobiliaria.