Información e documentación que debe ter preparada cando lle atendan de forma presencial nas nosas oficinas
Para atenderlle persoalmente nas nosas oficinas, cómpre manter as medidas de seguridade sanitarias, que se establezan nese momento e en todo caso concertar Cita Previa para ser atendido nas nosas oficinas. Así mesmo, se non vai utilizar a cita rogámoslle que a anule con 24 horas de antelación.
Lembrámoslle que unha vez concertada a súa cita para confeccionar a declaración de Renda e para que a xestión sexa eficaz, é moi importante ter dispoñible unha serie de datos e documentación que lle imos detallando a continuación.
Só terá que preparar aquela documentación referida á súa situación persoal e aqueloutra nos casos en que, do exame dos datos fiscais aos que poderá acceder con anterioridade á asistencia presencial, determínense diferenzas cos efectivamente obtidos.
- DNI orixinal do titular que acode á cita e fotocopia do DNI de todos os que figuren na declaración.
- Número IBAN de conta bancaria.
- Referencias catastrais de todos os inmobles da súa propiedade ou en que viva de alugamento ou noutras circunstancias.
- Autorización asinada por outros declarantes e a súa fotocopia do DNI (membros da unidade familiar ou terceiros) para realizar a declaración no seu nome.
- Importe das cotas satisfeitas a sindicatos e das cotas satisfeitas a colexios profesionais (se a colexiación é obrigatoria).
- Xustificante das cantidades percibidas por seguros cancelados e que fosen contratados antes do 31 de decembro de 1994.
- Calquera xustificante que puidese dar dereito a deducións autonómicas ou outras beneficio fiscal. Así:
- Se vive nun inmoble alugado necesita o NIF do arrendador e cantidades pagas polo alugamento.
- Por adquisición de vivenda habitual con ampliación do préstamo: saldos pendentes de amortizar do préstamo orixinal.
- Con hipoteca: recibos dos seguros.
- Por donativos: os xustificantes, etc.
Ademais, dos datos sinalados anteriormente, debe preparar os documentos que se indican a continuación soa para o tipo de renda ou rendas que o contribuínte percibise durante o ano 2020 e que non se encontren imputados nos datos fiscais dispoñibles.
Rendementos de traballo
Certificado emitido polo pagador.
Documentación relativa ao despedimento ou cesamento: importe da indemnización, data de acordo do despedimento ou cesamento, de aprobación do expediente de regulación de emprego ou de apertura do período de consultas á autoridade laboral, en caso de despedimento colectivo.
Rendementos do capital inmobiliario
Fai referencia a alugamentos de pisos, locais, prazas de garaxe …de que sexa propietario ou usufrutuario. Debe preparar unha relación e xustificantes de ingresos (contratos …) e gastos deducibles (facturas …). Non se confeccionan declaracións de Renda con alugamentos turísticos con plataforma.
Para axudarlle a recompilar todos os datos proporcionámoslle o seguinte documento:
Ligazón ao modelo para cubrir datos de alugamentos Novos xanela
Rendementos do capital mobiliario
Teña preparados os certificados de empresas, entidades financeiras e de seguros, contratos, recibos de gastos, etc… de que percibise este tipo de rendas.
Rendementos de actividades económicas en estimación obxectiva (módulos)
Documentos acreditativos dos elementos ou parámetros da actividade utilizados durante o ano. Segundo a actividade, por exemplo, persoal empregado, consumo de enerxía eléctrica, superficie do local, potencia fiscal do vehículo, ingresos, libros de bens de investimento, etc.
Ganancias e perdas patrimoniais
Documentación de fondos de investimento, premios e dereitos de subscrición Xustificante subvencións percibidas.
- Por venda de vivenda habitual:
- Escrituras de compra e de venda.
- Datas de adquisición e transmisión.
- Importes reais, gastos e tributos de compra e venda.
- As declaracións dos exercicios nos que se practicaron deducións pola vivenda transmitida.
- Datos de préstamos hipotecarios e o capital pendente de amortizar no día de venda.
- Por vendas de accións, inmobles ou outros bens (excluídos os adquiridos por doazón ou herdanza), fondos de investimento, premios, etc.:
- Escrituras e / ou documentación acreditativa.
- Datas de adquisición e transmisión.
- Importes reais, gastos e tributos de compra e venda.
- Certificados de fondos de investimento.
Regularización
- Por devolución de intereses percibidos de cláusulas solo:
- Certificado da entidade financeira indicando os exercicios aos que corresponde o interese excesivo cobrado por cláusulas solo nulas.
- Declaracións de exercicios non prescritos en que se practicou dedución por vivenda habitual, ou incluíronse dentro dos gastos deducibles de rendementos de actividades económicas ou capital inmobiliaria.