Saltar ao contido principal
Protocolo de posta en marcha das subministracións de información tributaria a entidades locais adheridas ao Convenio de Intercambio de Información Tributaria e Colaboración na Xestión Recadadora (PROTEELL - xuño 2021)

2.1. Solicitude de alta

Os órganos da Entidade Local e os seus organismos e entidades de dereito público deberán remitir a través do trámite de rexistro electrónico do correspondente procedemento da sede electrónica da Axencia Tributaria (Presentación de formularios de autorización en subministracións estandarizadas Nova xanela ) un formulario á Delegación da Axencia Tributaria do seu ámbito territorial. Ao rexistrar a documentación será facilitada unha notificación de Recibo da Presentación co Código Seguro de Verificación asignada, o cal deberá conservar o organismo solicitante durante a tramitación.

Excepcionalmente, cando unha Entidade Local agrupe municipios de máis dunha provincia da mesma Comunidade Autónoma, o formulario será remitido á Delegación Especial da Axencia Tributaria.

Este formulario varía en función da vía a través de que se vaia a solicitar a información:

Os formularios deberán ser cumprimentados na súa totalidade conforme ás instrucións que figuran ao final dos mesmos.

No caso de que se requira emenda, será comunicado, e a devandita emenda remitirase a través do trámite de rexistro electrónico para  Contestar requirimentos ou presentar documentación relacionada cun documento recibido da AEAT Nova da sede electrónica da Axencia Tributaria . Cumprirá facer referencia ao Código Seguro de Verificación (CSV) facilitado no Recibo de Presentación da documentación á que se refire a emenda, coa finalidade de que ambas as dúas documentacións queden correctamente vinculadas.  

Efectuada a alta, comunicarase ao órgano, organismo ou entidade solicitante.

Cando por calquera circunstancia un organismo público ou algún dos seus usuarios xa non requiran acceder á información para a que se encontran autorizados, comunicarase á Axencia Tributaria para que se xestione a correspondente baixa de organismos e / ou usuarios, mediante os formularios de baixa dispoñibles na documentación de axuda (un para as subministracións vía de sede Nova xanela e outro para as subministracións vía servizos web Nova xanela ) e seguindo as mesmas regras descritas con respecto á alta no referente á unidade destinataria do formulario que corresponda.

Ademais, estas autorizacións son  obxecto  de  depuración periodicamente.