2.1. Solicitude de alta
Os órganos da Entidade Local e os seus organismos e entidades de dereito público deberán remitir a través do trámite de rexistro electrónico do correspondente procedemento da sede electrónica da Axencia Tributaria (Presentación de formularios de autorización en subministracións estandarizadas Nova xanela ) un formulario á Delegación da Axencia Tributaria do seu ámbito territorial. Ao rexistrar a documentación será facilitada unha notificación de Recibo da Presentación co Código Seguro de Verificación asignada, o cal deberá conservar o organismo solicitante durante a tramitación.
Excepcionalmente, cando unha Entidade Local agrupe municipios de máis dunha provincia da mesma Comunidade Autónoma, o formulario será remitido á Delegación Especial da Axencia Tributaria.
Este formulario varía en función da vía a través de que se vaia a solicitar a información:
-
Sede electrónica da Axencia : Remitirase o Formulario de Alta para solicitar información tributaria por Entidades Locais adheridas a Convenio coa Federación Española de Municipios e Provincias para finalidades tributarias a través da Sede electrónica Nova xanela.
-
Servizos web : Remitirase o Formulario de Alta para a solicitude de información tributaria por Entidades Locais adheridas a Convenio coa Federación Española de Municipios e Provincias para finalidades tributarias mediante servizos web Nova xanela. Para a vía de servizos web, xunto ao formulario en formato PDF, remitirase/n nun arquivo ZIP a/s clave/s pública/s do /o certificado/s electrónico/s que se vaia/n a utilizar e cuxo detalle se especifica no propio formulario (extensión.cer).
Os formularios deberán ser cumprimentados na súa totalidade conforme ás instrucións que figuran ao final dos mesmos.
No caso de que se requira emenda, será comunicado, e a devandita emenda remitirase a través do trámite de rexistro electrónico para Contestar requirimentos ou presentar documentación relacionada cun documento recibido da AEAT Nova da sede electrónica da Axencia Tributaria . Cumprirá facer referencia ao Código Seguro de Verificación (CSV) facilitado no Recibo de Presentación da documentación á que se refire a emenda, coa finalidade de que ambas as dúas documentacións queden correctamente vinculadas.
Efectuada a alta, comunicarase ao órgano, organismo ou entidade solicitante.
Cando por calquera circunstancia un organismo público ou algún dos seus usuarios xa non requiran acceder á información para a que se encontran autorizados, comunicarase á Axencia Tributaria para que se xestione a correspondente baixa de organismos e / ou usuarios, mediante os formularios de baixa dispoñibles na documentación de axuda (un para as subministracións vía de sede Nova xanela e outro para as subministracións vía servizos web Nova xanela ) e seguindo as mesmas regras descritas con respecto á alta no referente á unidade destinataria do formulario que corresponda.
Ademais, estas autorizacións son obxecto de depuración periodicamente.