Acta da reunión
ACTA DA REUNIÓN DO PLENO DO FORO DE ASOCIACIÓNS E COLEXIOS DE PROFESIONAIS TRIBUTARIOS
CELEBRADA O 30 DE NOVEMBRO DE 2023
Presidenta do Foro de Asociacións e Colexios de Profesionais Tributarios
Directora Xeral da Axencia Estatal de Administración Tributaria
D.ª Soledad Fernández Doctor
Membros en representación da Axencia Estatal de Administración Tributaria
Directora do Departamento de Xestión Tributaria
D.ª Rosa María Prieto do Rei
Directora do Departamento de Recadación
D.ª Virginia Muñoz Fernández
Director do Servizo Xurídico
D. Diego Loma-Osorio Lerena
Director do Servizo de Planificación e Relacións Institucionais
D. Ignacio Fraisero Aranguren
Delegado Especial da Delegación Especial de Cataluña
D. Isidoro García Millán
Subdirector xeral de Ordenación Legal e Asistencia Xurídica do Departamento de Inspección Financeira e Tributaria
D. Manuel Luis Martínez Cabeza
Subdirectora xeral de Aplicacións do Departamento de Informática Tributaria
D.ª Cristina Álvarez Zazo
Xefa da Oficina Nacional de Xestión de Aduanas e II.EE. do Departamento de Aduanas e Impostos Especiais
D.ª Eva Pedruelo Sánchez
Membros en representación das Asociacións e Colexios
Asociación Española de Asesores Fiscais
Presidenta
D.ª Stella Raventós Calvo
Vogal Responsable de Estudos e Investigación
D. Javier Gómez Taboada
Asociación Profesional de Expertos Contables e Tributarios de España
Secretario da Xunta Directiva
D. José Antonio Fernández García-Moreno
Vogal da Xunta Directiva
D. José Antonio Ibarra López
Consello Xeral da Avogacía Española
Subdirector dos Servizos Xurídicos
D. José Ramón Álvarez Cañedo
Consello Xeral de Colexios de Axentes e Comisionistas de Aduanas
Secretario do Consello
D. Manuel López Frías
Consello Xeral de Colexios Oficiais de Graduados Sociais de España
Vogal da Comisión de Asuntos Fiscais
D. José Castaño Semitiel
Vogal da Comisión de Asuntos Fiscais
D. José Ruiz Sánchez
Federación Española de Asociacións Profesionais de técnicos Tributarios e Asesores Fiscais
Presidente
D. Joan Torres Torres
Vicepresidente segundo
D. Adolfo Jiménez Ramírez
Gabinete de Xestores Administrativos e Asesores Fiscais
Avogada
D.ª Raquel Cobos Casero
Rexistro de economistas Asesores Fiscais
Secretario técnico
D. Luis do Amo Carbajo
Secretaría Técnica do Foro de Asociacións e Colexios de Profesionais Tributarios
Subdirectora xeral de Comunicación Externa do Servizo de Planificación e Relacións Institucionais
D.ª Mª Dolores Carreño Beltrán
O día 30 de novembro de 2023 celébrase a vigesimocuarta reunión plenaria do Foro de Asociacións e Colexios de Profesionais Tributarios, asistindo as persoas indicadas e de acordo co seguinte
ORDE DO DÍA
- Apertura da sesión pola directora Xeral da Axencia Estatal de Administración Tributaria.
- Aprobación da acta da sesión celebrada o 6 de xullo de 2023.
- Información sobre os temas tratados nos grupos de traballo.
- Análise das propostas efectuadas no Foro.
- Próxima convocatoria.
- Outras consideracións, rogos e preguntas.
1. Apertura da sesión pola directora Xeral da Axencia Estatal de Administración Tributaria
Abre a sesión D.ª Soledad Fernández doutor, directora Xeral da Axencia Estatal de Administración Tributaria (de agora en diante, Axencia Tributaria) e presidenta do Foro de Asociacións e Colexios de Profesionais Tributarios, quen, tras saudar as persoas asistentas e agradecer a súa presenza, reitera a vontade da Axencia Tributaria de avanzar no modelo de relación cooperativa.
Doutra banda, a directora agradece as propostas remitidas sobre a aplicación da Lei 11/2021, en relación co informe que España ten que presentar en cumprimento dos compromisos asumidos no compoñente 27 do Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia.
A continuación, a directora da Axencia Tributaria sinala que ao terminar a sesión, os asistentes que así deséxeno, poderán participar na fotografía que se realizará, a cal se subirá á revista interna A Xanela da Axencia Tributaria.
2. Aprobación da acta da sesión celebrada o 6 de xullo de 2023
D.ª Soledad Fernández doutor, cede a palabra a D.ª Mª Dolores Carreño Beltrán, subdirectora xeral de Comunicación Externa do Servizo de Planificación e Relacións Institucionais e secretaria Técnica deste Foro, quen manifesta que a acta da vigesimotercera sesión do pleno foi remitida ás asociacións e colexios con anterioridade a esta reunión.
Non habendose recibidas observacións, a subdirectora engade que, se non as houbese neste momento, quedaría definitivamente aprobada. Xa que non se formula ningunha obxección, declárase aprobada a acta da 23ª sesión plenaria, que tivo lugar o pasado 6 de xullo de 2023.
3. Información sobre os temas tratados nos grupos de traballo.
A directora Xeral da Axencia Tributaria sinala que os grupos de traballo do Foro reuníronse conxuntamente o pasado día 26 de outubro. Sinala que abordarán os temas tratados a directora do Departamento de Xestión Tributaria, D.ª Rosa Prieto, e o subdirector xeral de Ordenación Legal e Asistencia Xurídica do Departamento de Inspección Financeira e Tributaria, D. Manuel Martínez Cabeza.
En primeiro lugar, a directora de Xestión resume as novidades que se trataron no grupo de traballo e que afectaban principalmente os modelos 345, 172, 173, 430, 165, 180, 184, 188, 189, 194, 196, 198, 296, 289 e 721. Así mesmo, sinala que xa se publicaron no BOE os modelos 189, 720, 190 e 281.
En segundo lugar, a directora de Xestión informa sobre a situación do réxime de franquía no IVE. Con respecto á posibilidade de que España aprobe o réxime de franquía, D.ª Rosa Prieto comenta que se creou un grupo de estudo no IEF para abordar cuestións técnicas e debater as posibilidades existentes, pero a decisión da aprobación do réxime é unha decisión política.
Doutra banda, engade a directora de Xestión, que o que si se vai aprobar é a posibilidade de acollerse ao réxime de franquía doutros Estados membros para as operacións realizadas no devandito Estado e de acordo coa regulación e condicións dese Estado.
En terceiro lugar, D.ª Rosa Prieto lembra que a modificación referente ás autoliquidacións rectificativas en ningún caso persegue un obxectivo sancionador e que só sancionarase en casos de fraude. Por último, a directora do Departamento de Xestión adianta que a propia Orde que aprobe os modelos recollerá, entre outros datos, os motivos da rectificación.
A continuación, D. Manuel Martínez resume tratádoo no grupo de traballo en relación á nota que se publicou, o 28 de xullo, sobre a tributación dos vehículos de uso mixto a empregados.
O subdirector xeral de Ordenación Legal e Asistencia Xurídica lembra que a finalidade da nota é a transparencia da actuación da Administración e reitera a estrutura da nota resumindo de novo cada unha das cinco partes da nota: criterio de dispoñibilidade para uso privado; consideración da cesión de vehículos por parte do empregador para os efectos do IVE como prestación onerosa ou gratuíta; deducibilidade polo empresario ou profesional das cotas soportadas de IVE na adquisición, arrendamento ou cesión de uso por outro título de vehículos; autoconsumo de servizos; e determinación da base impoñible para os efectos de IVE e de IRPF. Sinala que se abriu no grupo de traballo un breve debate principalmente no referente á proba, que é complexa, e no referente á aplicación do criterio en determinados casos concretos.
D. Joan Torres, presidente de FETTAF, sinala que se ten que ter en conta a parte en que existe dispoñibilidade particular, pero respecto da cal non se usa o vehículo, engadindo D. José Antonio Ibarra, vogal de AECE, que, ao seu xuízo, a nota vai incrementar a litixiosidade.
O subdirector de Ordenación Legal e Asistencia Xurídica indica que é consciente da dificultade de proba para determinar a porcentaxe de afectación e lembra que a nota se aplica só en casos de cesión de vehículos a empregados.
A directora Xeral da Axencia Tributaria conclúe que aínda que é evidente que a nota suscita algunhas controversias, intentou clarificar a situación. A continuación cede a palabra a D. Ignacio Fraisero, quen trata o punto catro da orde do día.
4. Análise das propostas efectuadas no Foro
O director do Servizo de Planificación e Relacións Institucionais comunica que, a demanda das asociacións e colexios presentes, recolléronse todas as propostas formuladas polos profesionais durante as distintas sesións e grupos de traballo e solicita que se se bota de menos algunha proposta trasládese á Secretaría do Foro. Sinala que se fixo unha categorización das propostas: viables, sobre as que se traballará; inviables; e propostas sobre as que xa se está traballando. Apunta que se irá realizando o seguimento das propostas no grupo de traballo.
A continuación, D. Ignacio Fraisero sinala que non se poden comentar todas as propostas, pero que vai desenvolver algunhas, sen prexuízo de que os asistentes poidan preguntar sobre calquera outro tema.
No tocante á a proposta sobre o prazo de domiciliación das autoliquidacións e a necesidade de que se prazo de domiciliación achéguese o último día de prazo da presentación da autoliquidación, o director do SEPRI comenta que se realizou unha análise coas entidades financeiras, sen que resulte posible facer coincidir ambos os dous prazos, xa que as devanditas entidades necesitan un tempo para o procesamento do ficheiro de domiciliacións. D. Ignacio Fraisero sinala que se propuxo unha redución do prazo, entendendo que o prazo non poderá ser inferior a 3 días hábiles, sen prexuízo, de que en IRPF, este ano, exista unha situación singular por como caen as datas.
A directora do Departamento de Recadación engade que se fixo un esforzo extraordinario para reducir o prazo, pero este ano, por como caen os días, tecnoloxicamente é inviable, tanto pola necesidade dos ficheiros tecnolóxicos como polas actuacións de depuración que realizan as entidades bancarias, polo que, na medida do posible, a redución do prazo farase ano a ano, ollando cada ano os vencementos puntuais.
Respecto da proposta de mellora da aplicación de cita, o director do SEPRI adianta que xa se está poñendo en marcha a cita especializada para que sexa efectiva a principios de abril, para algunhas consultas de xestión, recadación, unidades de xestión de grandes empresas, e aduanas e impostos especiais. Fai especial énfase en que a cita especializada está prevista exclusivamente para os profesionais adheridos ao Código de Boas Prácticas Tributarias e que se estenderá non só á asistencia presencial, senón tamén á virtual, na maioría dos servizos que se ofrezan.
Así mesmo, D. Ignacio Fraisero adianta que existirá un novo acceso en sede, sinalando o director que agora existe a cita para particulares, a cita para colaboradores sociais e que se porá un terceiro apartado: a cita para persoas ou profesionais adheridos ao código de boas prácticas tributarias.
Ademais, entre outras cuestións, poderase facer constar en dilixencia o manifestado polas partes e elaborarase unha enquisa para ver a calidade do modelo, o que permitirá trasladar en futuras reunións as impresións sobre o funcionamento do sistema.
A directora Xeral da Axencia Tributaria engade que a medida xa estaba prevista no plan estratéxico anterior e que é agora cando se vai a poder implantar, aínda que, o servizo empezará como unha proba piloto que irá evolucionando e mellorando.
O secretario do Consello Xeral de Axentes de Aduanas expón a problemática que existe en determinadas mercadorías á exportación, cando o actuario pide un documento que non entende, se lle reenvía, non contesta, solicítase cita e non se obtén nada máis. O representante agradece a instalación dunhas máquinas, a través das que podes solicitar unha cita sen ter unha previa, pero laméntase de que a devandita ferramenta funciona exclusivamente para algunhas xestións.
D.ª Eva Pedruelo, xefa da Oficina Nacional de Xestión de Aduanas e II.EE. do Departamento de Aduanas e Impostos Especiais, sinala a importancia que para a Axencia Tributaria ten a présa que necesita o comercio electrónico. Por iso, recalca que en cuestións urxentes as Aduanas están excluídas de certos aspectos dos protocolos de entrada en edificios e que se puxo a máquina ATENEA para a atención sen cita. Porén, sinala que hai un terceiro bloque de cuestións, que non responden a ese perfil de urxencia, e en que a Aduana ten que seguir a mesma política que ten toda a Axencia Tributaria en cuestións de atención ao público.
Así mesmo, D.ª Eva Pedruelo explica que os axentes de aduanas si que estaban como colaboradores, pero outros tipos de representantes aduaneiros non estábano, e precisa que esta reclamación non é da cita especializada do CBPT , que é a terceiro canle que comentaba o director do SEPRI , senón que a devandita queixa fai referencia á segunda canle, en concreto á forma de acceso dos colaboradores sociais, manifestando que esperan ter solucionado este problema moitísimo antes.
D. Manuel López Frías responde que o comercio electrónico e as urxencias cada día apertan máis e que non se lle pode dicir a un exportador que se quedou a súa carga porque non se puido interactuar co actuario e o barco foise.
D.ª Soledad Fernández engade que atender esas urxencias e, así se indica no protocolo, é de obrigado cumprimento para todas as oficinas públicas abertas ao público da Axencia Tributaria. A directora Xeral comenta que lle gustaría saber onde produciuse a devandita demora e que non se debería producir ningún atraso en ningunha operación urxente.
D.ª Eva Pedruelo informa que a ela non lle chegou ningún caso en que se producise este contratempo con respecto a unha operación de comercio exterior, sendo moi sensible o Departamento con este tema e ofrecendo sempre a resolución do problema cunha axilidade extrema.
D. Manuel López Frías coincide en que o Departamento de Aduanas é moi sensible á hora de facilitar calquera xestión e que o problema recae no funcionario de cada oficina.
A directora Xeral da Axencia Tributaria toma nota e indica que se analizará, pois hai que buscar a solución na oficina, non cumprindo que chamen ao departamento para que estes problemas sexan resoltos.
D. Joan Torres suxire que debería facerse unha campaña para que se coñeza a cita especializada. D. José Castaño, do Consello Xeral de Colexios Oficiais de Graduados Sociais de España, considera que tamén deberían incluírse na lista os logros acadados, e comenta que na proba piloto que se realizou en Murcia, as solicitudes de citas foron moi poucas. Solicita tamén que se prorrogue a proba piloto e que se inclúa o IRPF actividades económicas.
D.ª Rosa Prieto aclara que IRPF non estaría dispoñible polo momento, o cal, non significa que nun futuro non se contemple a súa inclusión nos servizos de cita previa especializada.
D.ª Soledad Fernández mostra a súa conformidade á prórroga solicitada e a unha futura campaña conxunta, pero, por razóns de prudencia, considera máis conveniente que a campaña sexa posterior ao período de proba, para así, poder prestar o servizo o mellor posible.
No relativo a outra das propostas, a de simplificación de documentos, D. Ignacio Fraisero comunica que se está traballando niso . O Departamento de Recadación simplificou a dilixencia de embargo de créditos e a de soldos, o Departamento de Xestión está traballando na simplificación dos documentos de IRPF e, entre outros avances, tamén se simplificaron os documentos de representación, os cales son utilizados polo conxunto de áreas.
No referente á proposta consistente en lograr unha maior participación dos colaboradores sociais na elaboración dos proxectos normativos, o director reitera que, a través da Secretaría Técnica do Foro, dáse curso e participación nos proxectos que están en consulta pública ou que se someten a información pública. En calquera caso, o director do SEPRI fai alusión a que a Axencia Tributaria sempre móstrase aberta a que se trasladen as propostas, engadindo a directora Xeral da Axencia Tributaria, que un exemplo diso é o tema das rectificativas , pois para a redacción da modificación atendéronse todas as preocupacións manifestadas polos profesionais.
No relativo á proposta sobre o logo do CBP , o director do SEPRI aclara que o logo xa se creou, pero que as normas de uso se encontran pendentes de elaborar.
Con respecto á proposta referida á comunicación con Notarios e Rexistradores sobre revogación do NIF, D. Ignacio Fraisero indica que se reiterou a comunicación aos seus órganos centrais, en prol de de que non se dificulte a disolución e baixa dunha entidade co NIF revogado.
A continuación, e en relación coa proposta sobre inclusión dunha nota na información ofrecida nos procedementos de poxa de bens inmobles, indica que foi implementada. O director do SEPRI comenta que se incluirá, no caso que proceda, a nota simple anonimizando os datos persoais.
Sobre a proposta referida a lograr unha maior coordinación entre a Axencia Tributaria e as Comunidades Autónomas en relación aos impostos cedidos, D. Ignacio Fraisero remítese ao labor que xa se fai no seo dos Consellos Superiores, nas actuacións de inspección coordinadas e na selección conxunta dalgúns contribuíntes, entre outras funcións. En todo caso, solicita que, se existe algún caso concreto que se desexe facer chegar ou unha suxestión de mellora, non existe ningún impedimento.
D. Ignacio Fraisero informa que a proposta consistente en establecer unha obrigatoriedade de facilitar un certificado de retencións ao traballador cando cambia de pagador no mesmo exercicio, require unha modificación de norma regulamentaria e que, ademais, a medida debaterase tamén cos representantes das grandes empresas ou das pemes ao supor un incremento das cargas indirectas.
D. Adolfo Jiménez, representante de FETTAF, matiza que sería suficiente que o traballador firme que non desexa que lle sexa aplicada a retención anual que puidese corresponderlle, sen necesidade de que a nova empresa coñeza o certificado de retencións.
No relativo á proposta sobre o traslado á Seguridade Social da información necesaria para aplicar o novo sistema de cotización de autónomos baseados nos rendementos obtidos, o director do SEPRI comunica que xa se trasladou a información que se ten, sen prexuízo de que esta pode non ser suficiente para as necesidades que ten.
D. José Castaño explica que a súa pretensión era non ter que dar todos os datos das empresas que se están solicitando, senón que fóra a Axencia Tributaria a que dese á Seguridade Social todos os datos referentes aos socios, porcentaxes de participación etc…
Tanto o director do SEPRI como a directora Xeral da Axencia Tributaria contestan que dentro dos datos que se teñen, exclusivamente trasladáronse os datos que poden darse e que son fiables, polo que non trátase dunha cesión de todos os datos da Axencia Tributaria.
D. Ignacio Fraisero sinala que a proposta sobre a redución da demora na obtención do NIE non é competencia de Facenda, correspondendo a súa tramitación ao Ministerio do Interior, polo que a devandita proposta non é viable no seo da Axencia Tributaria.
Por último, fai alusión á proposta sobre rectificativas, tema que foi abordado con carácter previo.
Engade o director do SEPRI que a lista se irá actualizando, debendose incluír, a xuízo de D. Joan Torres, algunhas cuestións como objetivizar os gastos deducibles e os medios de proba que se esixan pola Axencia Tributaria.
Doutra banda, D. Luis do Amo, representante do Rexistro de economistas Asesores Fiscais, solicita que a Axencia Tributaria faga un control preventivo sobre as empresas que considera que pasan a ser grandes empresas, respondendo D. Manuel Martínez que o inicio da campaña de envío de cartas informativas ás empresas que adquiren a condición de gran empresa estaría prevista para o mes de decembro.
A directora Xeral da Axencia Tributaria solicita que se engada esta campaña á lista de propostas conseguidas e que os profesionais continúen enviando as propostas que queiran á Secretaría do Foro.
A continuación, non existindo máis intervencións, D.ª Soledad Fernández dá paso ao seguinte punto da orde do día.
5. Próxima convocatoria
D.ª Soledad Fernández manifesta que a intención é manter a periodicidade semestral das reunións, sinalando a respecto disto que a próxima reunión celebraríase, previsiblemente, no mes de xullo.
6. Outras consideracións, rogos e preguntas
A continuación, intervén en primeiro lugar o delegado Especial de Cataluña.
D. Isidoro García fai referencia á proposta dos profesionais de mellorar os casos de autoliquidacións do Imposto sobre o Patrimonio, cando estas son erróneas e preséntase unha rectificativa, cuxa tramitación corresponde á Comunidade Autónoma que aínda non ten os datos.
Sinala que esta cuestión foi estudada no seo do Consello Territorial e advertiuse que, de 90.000 declaracións, só existían 2 erros e que a Comunidade Autónoma si podía iniciar o procedemento de rectificación de autoliquidacións. A solución que se deu foi: en primeiro lugar, revogar a domiciliación en conta; en segundo lugar, presentar a rectificativa; en terceiro lugar presentar solicitude de adiamento pola cantidade errónea; e, en último lugar, presentar a carta de pagamento e ingresar a cota rectificada. Se a Comunidade Autónoma verifica o erro, estimará e arquivará a solicitude de adiamento.
O principal problema reside en que os devanditos pasos se poden facer se se detecta o erro antes de finalizar o prazo de domiciliación, porque se se detecta despois, non se pode revogar a orde de domiciliación. Neste caso, débese presentar a solicitude de rectificación de autoliquidacións e o cargo non se pode evitar, pero si se dará, por parte da Comunidade Autónoma, unha tramitación prioritaria para resolver canto antes a solicitude de rectificación e devolver o exceso cos xuros de mora.
D. Javier Gómez, representante de AEDAF, pregunta sobre o estado de tramitación da transposición da Directiva da Pilar II, do regulamento nacional de impatriados e sobre o informe do Goberno sobre o resultado do primeiro exercicio dos gravames enerxéticos e entidades financeiras.
A directora Xeral da Axencia Tributaria contesta que a aprobación do regulamento de impatriados é inminente pero que todo depende de que exista Consello de ministros antes de finalizar o ano, e respecto do resto de temas preguntarase á Dirección Xeral de Tributos e ao Instituto de Estudos Fiscais.
D.ª Stella Raventós, presidenta de AEDAF, comunica que tanto ela como D. Javier Gómez cesan nos seus cargos de representantes da súa Asociación. Tamén comunica o seu cesamento D. Luís do Almo , agradecendo tanto os tres representantes como a directora da Axencia Tributaria a relación entre as partes e os avances logrados.
A continuación, D. José Castaño pregunta, en relación coa listaxe de propostas, se se poden axilizar as devolucións do imposto sobre o plástico, porque hai moitas empresas esperando a devolución.
D.ª Eva Pedruelo contesta que desde a Subdirección Xeral de Impostos Especiais vaise a impulsar a tramitación coas oficinas xestoras e, ademais, quérese pór un aviso en Sede para que as solicitudes de devolución se acompañen da documentación.
D. Antonio Ibarra propón o problema concreto dun profesional enxeñeiro, ao que lle denegaron o cen por cento do IVE do combustible. A denegación da dedución fundaméntase en que nas facturas non aparecen as matrículas e respecto das facturas que levan as matrículas, non se xustifica que o gasóleo se encontre relacionado co vehículo. Alegouse que é un enxeñeiro que ten obras e enderezos de obra fóra da localidade, anexáronse todos os plans de obras, os clientes e a distancia á que se encontra cada un dos clientes, pero, porén, liquidáronlle un IVE duns 700 euros, non valendo a pena recorrer ao ser maior o custo de recorrer que o IVE liquidado. Comenta así mesmo que a Administración de Lorca é bastante dura e solicita que determinadas dilixencias do procedemento inspector poidan facerse de maneira virtual.
D. Joan Torres intervén para facer constar que en Eivissa tiveron un caso idéntico con respecto aos gastos deducibles de vehículos dun enxeñeiro industrial que levaba un planning das visitas ás obras, detallando obra/cliente, quilómetros do seu despacho á obra, día da vista, etc. e si se permitiu a dedución do imposto, polo que, considera necesario un catálogo de criterios de admisión de gastos deducibles máis obxectivo, que outorgue unha maior seguridade xurídica, non dependendo a dedución do criterio de cada actuario.
D.ª Rosa Prieto contesta que non pode falar sen coñecer o caso, que lle gustaría velo para efectivamente analizar realmente o que se achegou e o que se xustificou.
A directora Xeral da Axencia reitera que habería que examinar o expediente concreto, que o tema dos gastos deducibles é complexo e que se vai a incorporar á lista de tarefas pendentes de estudo.
Finalmente, D. Joan Torres pregunta se existen as devolucións mediante cheque porque lle comentaron que esas devolucións se perden.
A directora do Departamento de Recadación aclara que as devolucións non se perden, pero as que van ao estranxeiro poden demorarse máis. A directora do Departamento de Xestión considera que este problema pode arranxarse sen necesidade de engadiro á lista.
Xa que non se realizan novas intervencións, a directora Xeral da Axencia Estatal de Administración Tributaria agradece ás persoas asistentes a súa presenza e participación e dá por concluída a vigesimocuarta sesión do pleno do Foro de Asociacións e Colexios de Profesionais Tributarios.
A secretaria Técnica do Foro
D.ª Dolores Carreño Beltrán
A presidenta do Foro
D.ª Soledad Fernández Doctor