Navegación
Saltar índice da informaciónCaracterísticas / elementos / ferramentas de navegación
Esta sede electrónica está deseñada para facilitar ao máximo a navegación a través desta, coa finalidade de localizar e acceder da forma máis rápida e sinxela posible ás máis de tres mil xestións tributarias, fiscais, aduaneiras, recadatorias e doutros tipos que contén, así como á gran cantidade de información, ficheiros estatísticos, manuais, vídeos, noticias, etc.
Para facilitar a navegación, dispón das seguintes características, elementos e ferramentas:
Estrutura:
A primeira característica importante para a navegación é a propia a estrutura da sede, composta por varios bloques de Información e/ou xestións, como son:A Área persoal, sobre a Axencia tributaria, Información e xestións, Todas as xestións, Destacados, Accede directamente, Actualidade, Manuais, vídeos e folletos e o Pé.
Todos os bloques se compoñen de varios temas, e, á súa vez cada tema de varios sub-temas, os cales se presentan de tal forma que é moi doado cambiar dun tema ou sub-tema a outro.
Ademais, os temas dos bloques máis importantes (Información e xestións, sobre a Axencia Tributaria e Destacados), dispoñen dunha Icona representativa, moi minimalista, co fin de posibilitar a identificación dos Temas visualmente.
Estilo de presentación:
A segunda característica importante para favorecer a navegación é o estilo de presentación, caracterizado pola tipografía en tres cores:azul, negro e branco sobre fondo azul nalgunhas zonas como a cabeceira, barra de menú ou Pé.Todos os textos en cor azul (ou branco sobre fondo azul) son clicables, e cambian a cor morada unha vez visitados.
Barra de menú:
A barra de menú constitúe un elemento fundamental para a navegación.Esta barra reprodúcese en todas as páxinas da sede (salvo nas pantallas propias das xestións), de forma que permite, cun simple clic, acceder a calquera tema dos bloques de “Sobre a Axencia Tributaria”, Información e xestións ou “todas as xestións” dende calquera outra páxina da sede.
Textos explicativos:
A terceira característica é que en xeral, todos os textos clicables levan asociado un breve texto explicativo co fin de informar sobre o contido deste e evitando así ter que acceder aos mesmos para saber que conteñen.
Niveis de navegación:
A pesar da inxente cantidade de xestións, información ficheiros, manuais, etc., conseguiuse reducir o número de niveis de navegación a 4 ou 5 como máximo, se ben, o acceso a unha gran parte das xestións máis importantes e usadas (xestións destacadas), se pode chegar practicamente con dous niveis de navegación.
Compoñentes de xestións destacadas:
Este elemento consiste nunha caixa que contén os enlaces ás xestións destacadas dun tema / sub-tema, e cando procede, figura sempre ao principio de cada Tema ou sub-tema, de forma que en só dous ou tres niveis de navegación é posible chegar ás xestións máis importantes e usadas da sede.Ademais contén outro enlace con todas as xestións do tema ou subtema, onde se poden localizar aquelas xestións menos frecuentes.
Xestións vs información:
Outra das características importantes é o principio seguido na presentación dos contidos, consistente en que as xestións e a información para realizalas estean o máis xuntos posibles, evitando así ter que navegar dun lugar a outro, á hora de informarse sobre como realizar unha xestión determinada.
Ruta ou Miolos:
Un elemento importante para a navegación é a Ruta (“Miolos”) que figura na parte superior de cada páxina, inmediatamente despois da barra de menú de cada páxina, o que permite saber en calquera momento onde se encontra e volver a algún nivel anterior da devandita Ruta, picando neste.
Páxinas informativas múltiples (paxinadas):
Cando a información sobre calquera tema é moi extensa, a devandita información preséntase en páxinas múltiples ou paxinadas, que dispoñen por un lado dun índice que permite acceder directamente ao capítulo que se desexe, e por outro ir navegando dunhas páxinas a outras mediante os botóns de “paxina seguinte” ou “páxina anterior”. As páxinas informativas, ademais, poden conter na columna dereita, enlaces a xestións, normativa, contidos relacionado, etc.
Buscador interno:
Por último, un elemento ou mellor dito unha ferramenta importantísima para a localización de calquera tipo de información ou xestións existentes na nova sede, é o buscador Interno, situado na Barra de Menú, e accesible polo tanto dende calquera lugar da sede.
O buscador permite en primeira instancia buscar o remato, frase ou texto introducido na súa caixa, e unha vez presentados os resultados, que xeralmente serán moitos, dispón de varios mecanismos para reducir o número de resultados, como son:
- Filtros:Dispón de varios filtros, sendo o máis importante o filtro de “Tipo de información”.
- Busca avanzada:funcionalidade que se activa a través do botón “Máis” e que permite buscar contidos que cumpran determinadas condicións, como frases exactas, que conteñan todas as palabras buscadas, etc.