Depósitos de poxas BOE
Consulta e xestiona os depósitos constituídos para participar na poxa
En caso de incidencia na devolución dos depósitos, esta débese tramitar a través do Portal de Poxas BOE. O usuario rexistrado debe acceder á pantalla dos "meus depósitos" desde a opción "O meu Perfil" do Portal de Poxas, alí pode comprobar se o depósito aparece marcado cunha imaxe que significa erro na devolución. No momento en que se produza ese erro na devolución, tal como se indica no panel informativo da propia pantalla, o interesado poderá achegar unha conta bancaria alternativa, sempre que teña o mesmo titular que o orixinal, para solicitar a devolución do seu depósito por transferencia.
Para iso, deberás seleccionar a ligazón habilitada na imaxe, co que accederás a unha nova pantalla onde aparecerán os datos do teu depósito e se che solicitará o IBAN da conta alternativa para solicitar a transferencia.
Se accedes ao apartado 11.2 Os meus depósitos do manual de usuario podes consultar toda a información relativa ao cambio de conta no caso que indicamos. (Manual de usuario e as preguntas frecuentes.)
Se se trata doutro tipo de incidencia debes contactar co Portal de Poxas do BOE.