Depósitos de poxas BOE
Consulta e xestiona os depósitos constituídos para participar na poxa
En caso de incidencia na devolución dos depósitos, esta débese tramitar a través do Portal de Poxas BOE.O usuario rexistrado debe acceder á pantalla de "Os meus depósitos" dende a opción "O meu Perfil" do Portal de Poxas, alí pode comprobar se o depósito aparece marcado cunha imaxe que significa erro na devolución.No momento en que se produza ese erro na devolución, tal como se indica no panel informativo da propia pantalla, o interesado poderá achegar unha conta bancaria alternativa, sempre que teña o mesmo titular que a orixinal, para solicitar a devolución do seu depósito por transferencia.
Para iso, deberás seleccionar o enlace habilitado na imaxe, co que accederás a unha nova pantalla onde aparecerán os datos do teu depósito e se che solicitará o IBAN da conta alternativa para solicitar a transferencia.
Se accedes ao apartado 11.2 Mis depósitos do manual de usuario podes consultar toda a información relativa ao cambio de conta no caso que indicamos.(Manual de usuario e as preguntas frecuentes.)
Se se trata doutro tipo de incidencia debes contactar co Portal de Poxas do BOE.