Produción de textos: Os dereitos do consumidor, impostos e facturas...
Área : Interdisciplinar. Tipo : Grupal. Individual. Nivel : Primeiro Ciclo de ESO
-
Un consumidor quere devolver un produto, porque non lle serve, e non ten factura, pero si un ticket de compra. Que fai se para unha devolución lle esixen a factura? Como pode defender os seus dereitos? Escribe unha redacción ao respecto.
-
Escribe unha carta de reclamación solicitando a reparación dun móbil que está en garantía. Que documentos debes achegar? Fai mención expresa deses documentos na túa reclamación.
-
Constrúe en forma dialogada o seguinte suposto: Un consumidor comprou un frigorífico; os técnicos se o instalaron e se o deixaron funcionando. Ao cabo dunha semana decátase de que non arrefría o suficiente. Chama por teléfono á tenda e remítenlle ao servizo técnico; no servizo técnico esíxenlle a garantía do produto para atenderlle sen cobrar. Resolve esta situación.
-
Fai unha exposición de que vantaxes e que inconvenientes ten o pagar o IVE de todos os produtos e servizos que adquires.