Delegación Central de Grandes Contribuíntes
Órgano central con competencias en todo o territorio nacional que exerce as súas funcións respecto dos grandes contribuíntes que se adscriban a el por algunhas das circunstancias reguladas na normativa
Funcións da Delegación Central
A Delegación Central de Grandes Contribuíntes é un órgano central da Axencia Tributaria, con competencias en todo o territorio nacional, que exerce, con respecto aos contribuíntes adscritos á mesma, todas as competencias e funcións propias da Axencia Tributaria para a aplicación do sistema tributario estatal e o aduaneiro, así como a xestión recadadora dos demais recursos de natureza pública que corresponda á Axencia conforme á normativa vixente.
Basicamente, esta Delegación desenvolve, en relación cos devanditos contribuíntes, as actuacións e procedementos administrativos de:
- xestión tributaria (tramitación de declaracións, certificados, solicitudes de devolución, información e asistencia, etc.)
- inspección tributaria e aduaneira
- recadación tributaria
Como excepción e por razóns de axilidade e operatividade, a Delegación Central non desenvolve as funcións de xestión aduaneira, xestión e intervención de Impostos Especiais e xestión dos demais tributos sobre os que exerce a súa competencia o Departamento de Aduanas e Impostos Especiais.