Secretaría Técnica Permanente do Consello Superior para o Enderezo e Coordinación da Xestión Tributaria
Desempeñada por persoal funcionario da Axencia Estatal de Administración Tributaria, con rango mínimo de Subdirección Xeral.
Funcións:
-
Asistir, con voz e sen voto, a todas as reunións do Consello Superior e das Comisións ou grupos de traballo, realizando con respecto ás mesmas as funcións de secretario.
-
Realizar os estudos, informes ou traballos que lle encomende o Consello Superior ou o seu presidente.
-
Impulsar e apoiar os traballos do Consello Superior e elaborar unha memoria anual dos traballos do mesmo.
-
Actuar de órgano permanente de relación entre a Administración Tributaria do Estado, as Comunidades Autónomas e Cidades con Estatuto de Autonomía e os Consellos Territoriais para o Enderezo e Coordinación da Xestión Tributaria, que informarán á Secretaría das reunións celebradas e dos acordos adoptados no seu seo.
-
Elaborar unha memoria anual sobre os ditames adoptados polos Consellos Territoriais para o Enderezo e Coordinación da Xestión Tributaria relativa á tributación aplicable no caso de conflito entre a Administración Xeral do Estado e as Comunidades Autónomas ou Cidades con Estatuto de Autonomía en relación con tributos ou débedas tributarias incompatibles.