Servizo de Planificación e Relacións Institucionais
Enderezo do Servizo de Planificación e Relacións Institucionais
Titular: Ignacio Fraisero Aranguren
Licenciado en Ciencias Empresariais. Pertence ao Corpo Superior de inspectores de Facenda do Estado desde 1996. Inspector de Seguros do Estado (2001). Inspector de Servizos do Ministerio de Economía e Facenda (2019). Posúe o Máster en Enderezo Público do Instituto de Estudos Fiscais e da Escola de Organización Industrial desde 2010.
Currículo profesional
Ata o seu nomeamento como director do Servizo de Planificación e Relacións Institucionais por Resolución do 12 de novembro de 2021, da Presidencia da Axencia Estatal da Administración Tributaria, desempeñou as seguintes funcións:
-
Subdirector de Planificación e Programación do Servizo de Planificación e Relacións Institucionais (2010 - 2021).
-
Inspector Adxunto Unidade na Delegación de Barcelona.
-
Conselleiro técnico na Dirección Xeral de Tributos.
-
Coordinadora Área do Imposto sobre Sociedades na Dirección Xeral de Tributos.
-
Xefe de Unidade Provincial de Recadación na Delegación Especial de Madrid.
-
Xefe Adxunto Área Provincial de Recadación na Delegación Especial de Madrid.
-
Xefe de Dependencia Rexional Adxunto Recadación na Delegación Especial de Madrid.
-
Xefe de Unidade Rexional de Inspección na Delegación Especial de Madrid.
Funcións do Servizo
-
A coordinación e desenvolvemento da planificación da Axencia Tributaria e da estratexia de comunicación da mesma.
-
A coordinación dos elementos comúns das funcións de información e asistencia prestada por todas as áreas, así como das tarefas consistentes na facilitación do acceso aos cidadáns aos servizos electrónicos, telefónicos ou presenciais que realice a Axencia Tributaria.
En relación con estas funcións de información e asistencia, corresponderanlle, entre outras, as seguintes:-
A proposta da carta de servizos, a integración da planificación e o establecemento e seguimento dos indicadores correspondentes aos servizos de información e asistencia de todas as áreas, prestados aos cidadáns a través de calquera canle.
-
A aprobación de novas tecnoloxías ou canles de atención ao contribuínte, dos medios de identificación a utilizar e de todos aqueloutros elementos comúns que resulten aplicables aos servizos de información e asistencia de todas as áreas.
-
Garantir a homoxeneidade das ferramentas tecnolóxicas a utilizar nas funcións de información e asistencia, en colaboración co Departamento de Informática Tributaria e cos Departamentos funcionais.
-
Analizar a implantación progresiva dos servizos de asistencia non presencial e a súa integración coa asistencia presencial en todas as oficinas.
-
-
A coordinación dos órganos centrais e territoriais da Axencia Tributaria en proxectos que afecten a distintas áreas.
-
A coordinación e desenvolvemento das relacións coas administracións tributarias autonómicas e locais e coas Facendas Forais do País Vasco e Navarra.
-
As relacións institucionais e, en particular, a relación xeral da Axencia Tributaria con organismos e entidades públicas ou privadas de ámbito estatal que supoña a obtención, subministración ou intercambio de información con transcendencia tributaria, e con calquera órganos e institucións públicas nacionais e entidades asociativas, sociais, económicas ou profesionais.
-
Aqueloutras funcións que lle encomende a Dirección Xeral.
Secretaría Técnica Permanente do Consello Superior para o Enderezo e Coordinación da Xestión Tributaria
Ignacio Fraisero Aranguren
Subdireccións Xerais
-
Relación coas Facendas Territoriais.
Concepción García Latorre
-
Planificación e de Coordinación da Información e Asistencia.
María Jesús Gallego Camarena
-
Comunicación Externa.
María Dolores Carreño Beltrán
Integrada na Subdirección Xeral de Planificación e de Coordinación da Información e Asistencia
-
Unidade Nacional de Información e Asistencia
Margarita Martínez-Val Luque
Integrada na Subdirección Xeral de Comunicación Externa
-
Unidade de Coordinación de Contidos
María Luisa Valdenebro García