Preguntas frecuentes
Resolve as túas dúbidas sobre o sistema Cl@ve e Cl@ve Móbil
Cl@ve é un sistema orientado a unificar e simplificar o acceso electrónico dos cidadáns aos servizos públicos. O seu obxectivo principal é que o cidadán poida identificarse ante a Administración mediante claves concertadas (usuario máis contrasinal), sen ter que lembrar claves diferentes para acceder aos distintos servizos.
No Portal Cl@ve pode consultar toda a información relativa ao sistema.
O sistema de identificación Cl@ve permite ás persoas físicas realizar trámites coa Axencia Tributaria a través de Internet. Ten unha validez temporal limitado, xa que se poderá utilizar tantas veces como se desexe, sempre que non caducase .
Desde que se solicita o código ata que se utiliza non poden pasar máis de 10 minutos. Se pasa máis tempo, o código caduco e cómpre solicitar outro novo.
O código obtido será válido para unha única sesión de traballo na sede electrónica da AEAT, en que se poderán realizar varios trámites mentres non péchese a sesión (non se pechou o navegador) ou deíxese inactiva durante 60 minutos.
Pode solicitarse o código cada vez que se necesite. Os trámites dispoñibles en www.sede.agenciatributaria.gob.es mostran a icona Cl@ve e son, entre outros:
Relacionados coa declaración de Renda
- Visualizar os datos fiscais a través de Internet a partir do 19 de marzo de 2024.
- Modificar o borrador previamente xerado a través de Internet, do 3 de abril ao 1 de xuño de 2024.
- Confirmar o borrador que hai que devolver, negativo e a ingresar con domiciliación (ata o 26 de xuño) e sen domiciliación (cargo en conta, ata o 1 de xullo), e renunciar á devolución, de 3 abril a 1 de junlo de 2024.
- Confirmar o borrador con resultado a ingresar con recoñecemento de débeda (en caso de imposibilidade de pagamento, con solicitude de adiamento ou solicitude de compensación).
- Confirmar o borrador con renuncia á devolución.
- Descargar e trasladar os datos fiscais e persoais de forma automática para confeccionar a declaración co programa Renda WEB.
- A posibilidade de presentar a declaración de Renda e Patrimonio.
- Concertar, consultar, modificar e anular a cita para Renda desde o 29 de abril ao 28 de xuño de 2024 a través de Internet.
- Consultar o estado da súa devolución.
- Cambiar a conta bancaria para a devolución.
Outros trámites
- Presentar autoliquidacións e declaracións informativas.
- Obter certificados tributarios.
- Modificar o domicilio fiscal.
- Solicitar adiamento/fraccionamento de débedas
- Acceso aos “meus “expedientes” e consultar o estado de tramitación do expediente
- Consultar débedas
En resumo, permite utilizar todas as opcións da sede electrónica da Axencia Tributaria dirixida a contribuíntes persoas físicas para as que a normativa permita o uso de sinatura electrónica non avanzada.
Se o resultado da autoliquidación é a ingresar, o contribuínte dispón de dúas opcións:
- Non domicilia o pagamento : pódese efectuar con Cl@ve vía pasarela de pagamentos. Conectará coa Sede electrónica e procederá a transmitir a autoliquidación##1## sen sinatura electrónica avanzada mediante a consignación do NIF + NRC + Código de acceso (Clave + código).
- Si domicilia o pagamento : conectará coa Sede electrónica, cubrirá o formulario e introducirá o código IBAN e transmitirá a autoliquidación##1## mediante a consignación de NIF + Código de acceso (Clave + código).
Se un contribuínte recibe un código Cl@ve Móbil que non solicitou, alguén podería estar intentando suplantarle. Non debe preocuparse, porque o código se envía exclusivamente ao número de móbil rexistrado, polo que vostede será o único que poderá acceder no seu nome na Sede electrónica da Axencia Tributaria
Se a situación se repete, debe pórse en contacto coa Axencia Tributaria para informar da anomalía.