Que é o TOKEN e para que serve?
Información sobre o uso do TOKEN para identificación na canle telefónica
O TOKEN é unha clave numérica temporal de 6 cifras, que permite obter asistencia ou efectuar xestións a través da canle telefónica da Axencia Tributaria (agás para asistencia telefónica de Campaña de Renda). Esta clave relaciona á persoa que pretende actuar a través dunha canle telefónica coa persoa física ou xurídica á que se refire a actuación.
Esta actuación pode realizarse tanto en nome propio como en nome de terceiros.
A solicitude dun TOKEN realízase nesta páxina da Sede electrónica, mediante a xestión "Obtención de TOKEN de identificación". Para acceder á devandita xestión cómpre dispor dun certificado electrónico ou identificarse a través do sistema eIDAS para cidadáns dun país da UE , neste último caso debe dispor de DNI , NIE ou NIF L ou M. A vixencia do TOKEN é dunha hora de duración desde a súa obtención.
No caso de que o TOKEN solicitado sexa para actuar en nome de terceiros, cómpre que a persoa solicitante dispoña dun certificado electrónico de representante ou ben que conste nalgún dos seguintes rexistros da Axencia Tributaria: Rexistro de apoderamentos ou Rexistro das sucesións e das representacións legais de menores e incapacitados.