Procedemento para obter a autorización como almacenista de gases fluorados
Informámosche de todo o que debes saber sobre o procedemento para obter a autorización de almacenista de gases fluorados
Se queres inscribirche como almacenista de gases fluorados e que as túas adquisicións de gases fluorado obxecto do imposto gocen do réxime de adiamento na devindicación do imposto disposto no apartado NOVE 4 do artigo 5 da Lei do Imposto debes obter previamente a correspondente autorización para realizar a devandita actividade e inscribirche no Rexistro territorial do Imposto.
Para obter a autorización debes presentar a solicitude ante a oficina xestora correspondente ao teu domicilio fiscal. Debes acompañar a solicitude de autorización coa seguinte documentación:
a) A documentación que, se é o caso, acredite a representación.
b) Memoria descritiva da actividade que prevés desenvolver.
c) Identificación da localización dos establecementos en que vas desenvolver as actividades e xustificación documental do título de disposición das mesmas.
d) A documentación acreditativa das autorizacións que, se é o caso, corresponda outorgar a outros órganos administrativos.
Unha vez autorizado, debes solicitar a túa inscrición no Rexistro territorial do Imposto por cada un dos establecementos en que exerzas a túa actividade como almacenista de gases fluorados. Por conseguinte, se dispós de varios establecementos para o desenvolvemento da túa actividade necesitarás unha soa autorización e varias inscricións, unha por cada un dos establecementos.
O mantemento da túa autorización estará condicionado a que o volume de vendas ou entregas axústese aos termos previstos regulamentariamente.