Saltar ao contido principal
Memoria 2012

3.2.3. Realización de trámites por teléfono

A Axencia Tributaria conta cun Centro de Atención Telefónica (901 20 03 45) que se encontra operativo de luns a venres, de 9 a 19 horas (ata as 21 horas de abril a xuño e ata as 15 horas en agosto), e entre os servizos de asistencia tributaria que presta podemos destacar os seguintes: comunicación do cambio de domicilio fiscal (agás obrigados a presentar os modelos 036 ou 037), solicitude de pagamento anticipado da dedución para nais traballadoras, e xestión do borrador de declaración de Renda (en Campaña de Renda).

Ademais, a Axencia Tributaria dispón de servizos telefónicos automáticos, é dicir, Unidades de Recoñecemento de Voz (901 12 12 24), dispoñibles de luns a domingo, 24 horas ao día, para trámites moi sinxelos como a petición de etiquetas identificativas, información do estado da devolución do Imposto sobre a Renda das Persoas Físicas, a confirmación do borradorde declaración de Renda ou a solicitude de cita previa para modificar o borrador ou confeccionar a declaración de Renda.

Os servizos telefónicos automatizados recibiron en 2012 un total de 3.765.290 chamadas, o que supón un 55,26 por cento menos que o ano anterior. A diferenza tan acusada no número de chamadas recibidas débese a que neste ano 2012 deixou de atenderse por esta vía as solicitudes de borrador ou datos fiscais para a declaración do Imposto sobre a Renda das Persoas Físicas.