Saltar ao contido principal
Memoria 2022

4.3.11. Redes sociais: YouTube

Hai que ter en conta que a Axencia Tributaria cambiou o día 15 de xullo de 2021 a súa páxina web, unificando o antigo portal de información e a sede electrónica. Por este motivo elimináronse multitude de vídeos (294), tendo en conta que facían referencia á antiga páxina web e xa non servían para a nova.

Ao longo de 2022 publicáronse 142 vídeos na canle de YouTube da Axencia Tributaria.

A 31 de decembro de 2022 a canle contaba con 250 vídeos publicados.

Durante 2022 conseguíronse 5.300 novos subscritores á canle. O total de subscritores a xaneiro de 2023 era de 26.366.

Durante 2022 producíronse 2.601.993 visualizacións, o que supón unha cifra moi similar á do ano anterior.

Os vídeos máis demandados, como vén sendo habitual, son os relativos á campaña de Renda e, entre eles, o que se refire á tramitación do borrador ou declaración, con 242.933 visualizacións. Dentro dos vídeos con máis reproducións tamén se encontran os referentes aos sistemas de identificación electrónica: certificado electrónico (223.000 visualizacións), Cl@vePIN (126.000 visualizacións).

Unha novidade a respecto disto durante 2022 foi a incorporación de dous vídeos relativos á axuda de 200 euros para persoas físicas de baixo nivel de ingresos e patrimonio. Estes vídeos foron os máis vistos durante os meses de xullo a setembro, período durante o cal se puido solicitar a devandita axuda. No conxunto do ano 2022 estes vídeos tiveron máis de 200.000 reproducións.