Información e xestións sobre as medidas DANA na Sede da Axencia Tributaria
A Axencia Tributaria creou un apartado específico na súa Sede electrónica para facilitar todas as xestións necesarias dos cidadáns e profesionais tributarios en relación coas medidas tributarias DANA en vigor.
O obxectivo é favorecer unha navegación o máis áxil e sinxela posible aos interesados, que teñen un acceso directo a todas as xestións e información dispoñible a partir de dous ‘botóns’ claramente visibles na páxina de acceso da Sede, un dedicado especificamente ás axudas directas para autónomos e pemes que se poden solicitar ata final de ano e que se comezarán a aboar o vindeiro 1 de decembro, e outro que engloba tanto estes trámites como o conxunto de xestións e información dispoñible.
No acceso xeral ás xestións DANA da Axencia Tributaria pódense visualizar claramente os distintos bloques de xestións e a información adicional. Así, nos primeiros apartados encóntranse o acceso á solicitude de axudas e proximamente figurará a opción de aplicar a rebaixa de tributación prevista para os contribuíntes en módulos afectados pola DANA e a posibilidade de renuncia ao réxime de módulos en IRPF se prefiren declarar polo réxime de estimación directa.
Tamén neste primeiro bloque o usuario conta cun acceso directo a unha nova ferramenta que pretende facilitar sensiblemente as súas xestións en materia de adiamentos e pagamento de débedas pendentes, xa que, previa identificación do contribuínte, personaliza a información que ofrece ao cidadán en función das súas propias circunstancias. A mesma ferramenta propón ao usuario, para cada trámite, canles especializadas de atención e asistencia.
De igual forma, nese bloque de xestións da área de Recadación ofrécese a posibilidade de acceso ao adiamento especial DANA, que permite, baixo certas premisas, diferir 24 meses o pagamento de débedas, con seis deles sen devindicación de intereses.
A continuación, ofrécense ao cidadán, en bloques claramente diferenciados e intuitivos, tanto as alternativas de asistencia e cita, con opción dun teléfono e un chat específico para afectados DANA, como o listaxe de oficinas dispoñibles en que se habilitaron puntos de atención especial DANA na provincia de Valencia.
Finalmente, nun último bloque de información ofrécese un resumo sintético das medidas fiscais por danos DANA en vigor, unha listaxe dos municipios afectados pola DANA e ligazóns cos sistemas de identificación para a realización dos distintos trámites. Nese mesmo bloque incorpórase un documento de preguntas frecuentes segmentado por temas con respostas ás principais dúbidas que poden xurdir aos afectados en materia de axudas, extensión de prazos, pagamento de débedas, etc, e que se irá actualizando con nova información cando cumpra.
Porén este conxunto de iniciativas preténdese facilitar todo o posible o labor dos cidadáns afectados pola DANA que necesiten realizar xestións ou solicitar información en relación con calquera trámite da Axencia Tributaria.
Acceso ás medidas fiscais urxentes por danos DANA