Calendario de implantación
Infórmate das principais datas para a súa implantación
A aplicación efectiva da obriga de factura electrónica entre empresarios establecidos en España está condicionada á data de entrada en vigor da Orde do Ministerio de Facenda que regula a solución pública de facturación electrónica.
A Orde HAC/1028/2026, do 2 de outubro, pola que se regula a solución pública de facturación electrónica, entrou en vigor o día 6 de outubro de 2026.
De acordo co que se dispón na disposición final terceira do Real decreto 238/2026, do 25 de marzo, o 6 de outubro de 2026 é a data a partir da que empezan a computar os prazos legais e regulamentarios para a súa aplicación, co calendario seguinte:
-
A obriga de emitir e recibir factura electrónica obrigatoria será esixible:
-
Aos 12 meses (6 de outubro de 2027), para grandes empresarios e profesionais, aqueles cuxo volume de operacións para os efectos do IVE excedese de 8 millóns de euros durante o ano natural inmediato anterior.
Durante os primeiros 12 meses deberán acompañar as facturas electrónicas que emitan cun documento en formato PDF que garanta a súa lexibilidade para o resto de empresarios e profesionais.
-
Aos 24 meses (6 de outubro de 2028), para o resto de empresarios e profesionais.
-
-
A obriga de comunicar o estado das facturas e dos pagamentos será esixible:
-
Aos 12 meses (6 de outubro de 2027), para grandes empresarios e profesionais, aqueles cuxo volume de operacións para os efectos do IVE excedese de 8 millóns de euros durante o ano natural inmediato anterior.
-
Aos 24 meses (6 de outubro de 2028), para o resto de empresarios e profesionais que sexan persoas xurídicas ou entidades.
-
Aos 36 meses (6 de outubro de 2029), para o resto de empresarios e profesionais que sexan persoas físicas ou entidades en réxime de atribución de rendas.
-
-
Plataformas privadas de intercambio
As plataformas privadas de facturación electrónica (intercambio de facturas, interconexión, etc.) terán obrigas específicas reguladas no Real decreto que se aplicarán aos 12 meses despois desa mesma orde ministerial. Polo tanto, estas obrigas resultaránlles de aplicación a partir do 6 de outubro de 2027.