3.3.10. Documentación que debe incluírse no sobre
As declaracións do Imposto sobre a Renda das Persoas Físicas deberán ir acompañadas do exemplar para a Administración do documento de ingreso ou devolución, modelo 100.
Non obstante, nas declaracións realizadas mediante o programa informático elaborado pola Axencia Tributaria (Renda Web), non se esixe a inclusión deste modelo, xa que no seu lugar preséntase unha páxina 0 que contén os datos do documento de ingreso ou devolución.
Non cumprirá incluír ningún outro documento, agás nos supostos especiais que se comentan a continuación.
- CONTRIBUÍNTES A QUEN SEXA APLICABLE A IMPUTACIÓN DE RENDAS NO RÉXIME DE TRANSPARENCIA FISCAL INTERNACIONAL (art. 91 Lei)
Deberán presentar os seguintes datos relativos a cada unha das entidades non residentes cuxas rendas se inclúan na declaración:
-
Nome ou razón social e lugar do domicilio social
-
Relación de administradores
-
Balance e Conta de Perdas e Ganancias
-
Importe das rendas positivas que deben ser imputadas
-
Xustificación dos impostos satisfeitos respecto da renda positiva que deba ser imputada
-
- CONTRIBUÍNTES QUE EFECTUASEN INVESTIMENTOS ANTICIPADOS DE FUTURAS DOTACIÓNS Á RESERVA PARA INVESTIMENTOS NAS Canarias
Deberán presentar, canda o exemplar para a Administración da declaración, comunicación da citada materialización e o seu sistema de financiamento.
- SOLICITUDE DE DEVOLUCIÓN MEDIANTE CHEQUE NOMINATIVO
Os contribuíntes que soliciten a devolución mediante cheque nominativo do Banco de España deberán presentar conxuntamente coa declaración escrito contendo a devandita solicitude.
- CONTRIBUÍNTES QUE REALICEN OPERACIÓNS DENTRO DO RÉXIME FISCAL ESPECIAL DAS FUSIÓNS ESCISIÓNS E TROCO DE VALORES. (Capítulo VII, Título VII da Lei do Imposto de sociedades)
Deberán achegar:
-
Identificación das entidades participadas na operación e descrición da mesma.
-
Copia da escritura pública ou documento que corresponda á operación.
-
No caso en que as operacións se realizasen mediante unha oferta pública de adquisición de accións, tamén deberá achegarse copia do folleto informativo.
-
Rexistro electrónico xeral da A.E.A.T
Os anteriores documentos ou escritos poderán presentarse en forma de documentos electrónicos a través do rexistro electrónico da Axencia Estatal de Administración Tributaria, de acordo co procedemento previsto na Resolución do 28 de decembro de 2009 pola que se crea a sede electrónica e regúlanse os rexistros electrónicos da AEAT.
A utilización do rexistro telemático xeral mencionado terá carácter obrigatorio naqueles supostos nos o contribuínte desexe efectuar a presentación da súa declaración por vía telemática.