Solicitude de información en impostos especiais e ambientais
Datos Xerais
Denominación
Solicitude de información en impostos especiais e ambientais
Tipo de procedemento
Aduaneiro
Materia
Aduanas
Obxecto
Procedemento para que os contribuíntes poidan realizar por escrito, a través da sede electrónica da Axencia Tributaria, solicitudes de información que se refiran aos impostos especiais e ambientais.
Órgano responsable
Axencia Estatal de Administración Tributaria
Información xeral do procedemento
Forma de inicio
interesado
Solicitante: Empresa - Administración - Cidadán
Lugar de presentación
Sede electrónica da Axencia Tributaria
Fases do procedemento/servizo
Inicio: presentación da consulta.
Terminación: contestación á consulta por parte da Axencia Tributaria.
Tramitación: as consultas tributarias escritas formularanse antes da finalización do prazo establecido para o exercicio dos dereitos, a presentación de declaracións ou autoliquidacións ou o cumprimento doutras obrigas tributarias, arquivandose as que non cumpran este requisito.
Formularios
Solicitude de información (Tramitación electrónica.)
Prazo de resolución
3 Mes/é
Órgano de resolución
Axencia Estatal de Administración tributaria
Recursos
Non procede a presentación de recursos
Información vinculada á tramitación electrónica
Sistema de identificación
DNI electrónico, Certificado electrónico, Clave PIN
Nivel de interactividade
Nivel 4: Tramitación electrónica
Normativa
Normativa básica
-
Artículo 88 de la Ley 58/2003, de 17 de diciembre,
General Tributaria (BOE 18-diciembre-2023)
-
Artículo 64 del Real Decreto 1065/2007, de 27 de julio,
por el que se aprueba el Reglamento General de las actuaciones y los procedimientos de gestión e inspección tributaria y de desarrollo de las normas comunes de los procedimientos de aplicación de los tributos (BOE 5-septiembre-2007),