Saltar ao contido principal

Documento electrónico de reembolso do Imposto sobre o Valor Engadido a viaxeiros. (DER).

Datos Xerais

Denominación

Documento electrónico de reembolso do Imposto sobre o Valor Engadido a viaxeiros. (DER).

Tipo de procedemento

Tributaria

Materia

Impostos

Obxecto

Procedemento de validación electrónica do documento de saída de mercadorías na devolución IVE a viaxeiros.

Órgano responsable

Axencia Estatal de Administración Tributaria

Información xeral do procedemento

Forma de inicio

interesado

Solicitante: Cidadán

Lugar de presentación

Telemática

Documentación

O interesado debe dispor da documentación que acredite o cumprimento dos requisitos legalmente establecidos para a devolución do IVE, para a súa posible presentación no punto de selado.

Fases do procedemento/servizo

Inicio: solicitude de validación do documento electrónico de reembolso.

Tramitación: verificación dos requisitos esixidos.

Terminación: acordo do órgano competente validando ou non o documento electrónico de reembolso

Formularios

Tramitación electrónica

Prazo de resolución

6 Mes/é

Órgano de resolución

Axencia Estatal de Administración Tributaria

Recursos

Reclamación Económico-administrativa: Prazo: Un mes desde o día seguinte ao da notificación do acto impugnado ou a aquel en que se poida entender resolto o recurso de reposición previo. Dirixirase ao órgano administrativo que ditase o acto reclamable.

Reposición: Prazo: Un mes. Con carácter potestativo, ante a oficina de que provén o acto administrativo a recorrer, facendo constar que contra o mesmo non se interpuxo reclamación económico-administrativa

Información vinculada á tramitación electrónica

Sistema de identificación

DNI electrónico, Certificado electrónico, Clave PIN

Nivel de interactividade

Nivel 4: Tramitación electrónica

Normativa

Normativa básica