Documento electrónico de reembolso do Imposto sobre o Valor Engadido a viaxeiros. (DER).
Datos Xerais
Denominación
Documento electrónico de reembolso do Imposto sobre o Valor Engadido a viaxeiros. (DER).
Tipo de procedemento
Tributaria
Materia
Impostos
Obxecto
Procedemento de validación electrónica do documento de saída de mercadorías na devolución IVE a viaxeiros.
Órgano responsable
Axencia Estatal de Administración Tributaria
Información xeral do procedemento
Forma de inicio
interesado
Solicitante: Cidadán
Lugar de presentación
Telemática
Documentación
O interesado debe dispor da documentación que acredite o cumprimento dos requisitos legalmente establecidos para a devolución do IVE, para a súa posible presentación no punto de selado.
Fases do procedemento/servizo
Inicio: solicitude de validación do documento electrónico de reembolso.
Tramitación: verificación dos requisitos esixidos.
Terminación: acordo do órgano competente validando ou non o documento electrónico de reembolso
Formularios
Prazo de resolución
6 Mes/é
Órgano de resolución
Axencia Estatal de Administración Tributaria
Recursos
Reclamación Económico-administrativa: Prazo: Un mes desde o día seguinte ao da notificación do acto impugnado ou a aquel en que se poida entender resolto o recurso de reposición previo. Dirixirase ao órgano administrativo que ditase o acto reclamable.
Reposición: Prazo: Un mes. Con carácter potestativo, ante a oficina de que provén o acto administrativo a recorrer, facendo constar que contra o mesmo non se interpuxo reclamación económico-administrativa
Información vinculada á tramitación electrónica
Sistema de identificación
DNI electrónico, Certificado electrónico, Clave PIN
Nivel de interactividade
Nivel 4: Tramitación electrónica
Normativa
Normativa básica
-
Ley 37/1992, de 28 de diciembre,
del Impuesto sobre el Valor Añadido. (BOE 29-diciembre-1992)
-
Real Decreto 1624/1992, de 29 de diciembre,
por el que se aprueba el Reglamento del Impuesto sobre el Valor Añadido