Saltar ao contido principal

Modelo 115. Retencións e ingresos á conta. Rendas ou rendementos procedentes do arrendamento ou subarrendamento de inmobles urbanos.

Datos Xerais

Denominación

Modelo 115. Retencións e ingresos á conta. Rendas ou rendementos procedentes do arrendamento ou subarrendamento de inmobles urbanos.

Tipo de procedemento

Tributaria

Materia

Impostos

Obxecto

Modelo a presentar por todas aquelas persoas ou entidades, incluídas as Administracións Públicas, que estean obrigadas a reter ou a ingresar a conta do Imposto sobre a Renda das Persoas Físicas, do Imposto sobre Sociedades e do Imposto sobre a Renda de non Residentes (establecementos permanentes) e satisfagan rendas suxeitas a retención ou ingreso a conta por rendementos do capital inmobiliario e de actividades económicas procedentes do arrendamento ou subarrendamento de inmobles urbanos correspondentes a perceptores que teñan a consideración de contribuíntes polo Imposto sobre a Renda das Persoas Físicas, ou satisfagan rendas procedentes do arrendamento ou subarrendamento de inmobles urbanos correspondentes a suxeitos pasivos do Imposto sobre Sociedades, así como as correspondentes a establecementos permanentes de contribuíntes polo Imposto sobre a Renda de non Residentes

Órgano responsable

Axencia Estatal de Administración Tributaria

Información xeral do procedemento

Forma de inicio

interesado

Solicitante: Cidadán - Empresa

Lugar de presentación

Telemática

Oficinas da AEAT

Entidades Colaboradoras

Documentación

Modelo 115. Presentarase nos vinte primeiros días naturais seguintes ao trimestre natural. Para Gran empresa: vinte primeiros días de cada mes.

Fases do procedemento/servizo

Non ten fases específicas de tramitación

Formularios

Tramitación electrónica

Órgano de resolución

Axencia Estatal de Administración Tributaria

Información vinculada á tramitación electrónica

Sistema de identificación

DNI electrónico, Certificado electrónico, Clave PIN

Nivel de interactividade

Nivel 4: Tramitación electrónica

Normativa

Normativa básica

ORDEN de 20 de noviembre de 2000 por la que se aprueban los modelos 115, en pesetas y en euros,

de declaración-documento de ingreso, los modelos 180, en pesetas y en euros, del resumen anual de retenciones e ingresos a cuenta sobre determinadas rentas o rendimientos procedentes del arrendamiento o subarrendamiento de inmuebles urbanos del Impuesto sobre la Renta de las Personas Físicas, del Impuesto sobre Sociedades y del Impuesto sobre la Renta de no Residentes, correspondiente a establecimientos permanentes, así como los diseños físicos y lógicos para la sustitución de las hojas interiores del citado modelo 180 por soportes directamente legibles por ordenador y se establecen las condiciones generales y el procedimiento para su presentación telemática. (BOE 28-noviembre-2000)

Normativa que aprueba la inclusión del procedimiento o servicio en el registro

ORDEN HAC/540/2003, de 10 de marzo,

por la que se aprueban los modelos 202, 218 y 222 para efectuar los pagos fraccionados a cuenta del Impuesto sobre Sociedades y del Impuesto sobre la Renta de no Residentes correspondiente a establecimientos permanentes y entidades en régimen de atribución de rentas constituidas en el extranjero con presencia en territorio español, y se establecen las condiciones generales y el procedimiento para su presentación telemática, y se modifica la regulación de la colaboración social en la presentación telemática de las declaraciones-liquidaciones correspondientes a los modelos 115, 117, 123, 124, 126 y 128 y de las declaraciones correspondientes a los resúmenes anuales de retenciones, modelos 180 y 193. (BOE 14-marzo-2003)