Saltar ao contido principal

Autorizacións. Acordos de valoración previa entre persoas ou entidades vinculadas

Datos Xerais

Denominación

Autorizacións. Acordos de valoración previa entre persoas ou entidades vinculadas

Tipo de procedemento

Tributaria

Materia

Impostos

Obxecto

Valoración pola Administración tributaria das operacións que vaian realizarse entre persoas ou entidades vinculadas con carácter previo á súa realización, partindo da proposta formulada polo propio obrigado tributario. O acordo de valoración proverá efectos respecto das operacións realizadas con posterioridade á data en que se aprobe e terá validez durante os períodos impositivos que se concreten no propio acordo, sen que poida exceder dos catro períodos impositivos seguintes á data en que se aprobe. Así mesmo, poderá determinarse que os seus efectos acaden ás operacións do período impositivo en curso, así como ás operacións realizadas durante o período impositivo anterior, sempre que non finalizase o prazo voluntario de declaración.

Órgano responsable

Axencia Estatal de Administración Tributaria

Información xeral do procedemento

Forma de inicio

interesado

Solicitante: Cidadán - Empresa

Lugar de presentación

Telemática.

Oficinas da AEAT.

Oficinas de Correos.

Demais lugares contemplados no artigo 16 da Lei 39/2015

Documentación

Solicitude do interesado

Fases do procedemento/servizo

Inicio: Solicitude presentada por interesado, acompañada dunha proposta de valoración fundamentada no valor normal de mercado cunha descrición do método proposto e unha análise xustificando a aplicación do mesmo. A solicitude debe ser subscrita polas persoas ou entidades solicitantes, que deberán acreditar ante a Administración que as demais persoas ou entidades vinculadas que vaian realizar as operacións, coñecen e aceptan a solicitude de valoración.

Tramitación: Por Equipos ou Unidades de Inspección designada polo titular do Departamento de Inspección Financeira e Tributaria. A Administración tributaria examinará a proposta canda a documentación presentada. Con esta finalidade, poderán requirir aos obrigados tributarios cantos datos, informes, antecedentes e xustificantes teñan relación coa proposta, así como explicacións ou aclaracións adicionais sobre a mesma.

Terminación: O procedemento normalmente finalizará por resolución expresa. Tamén cabe a terminación por caducidade ou desistencia. A resolución poderá ser estimatoria ou desestimatoria e corresponde ao director do Departamento de Inspección Financeira e Tributaria. A ter en conta que se regula un procedemento de modificación do Acordo Previo de Valoración no suposto de variación significativa das circunstancias económicas existentes no momento da aprobación do acordo, en termos similares ao procedemento para a aprobación inicial do acordo. Cabe solicitar prórroga da vixencia do Acordo Previo de Valoración. No caso de que os obrigados tributarios soliciten que a proposta se someta á consideración doutras Administracións tributarias correspondentes ao país ou territorio en que residan as persoas ou entidades vinculadas, a Administración valorará a súa procedencia e, se é o caso, aplicaranse as especialidades previstas nos artigos 29 quinquies e seguintes do Regulamento.

Formularios

Tramitación electrónica

Prazo de resolución

6 Mes/é

Órgano de resolución

Axencia Estatal de Administración Tributaria

Recursos

A resolución que se dite non será recorrible, sen prexuízo dos recursos e reclamacións que contra os actos de liquidación que no seu día dítense poidan interporse

Información vinculada á tramitación electrónica

Sistema de identificación

DNI electrónico, Certificado electrónico, Clave PIN

Nivel de interactividade

Nivel 4: Tramitación electrónica

Normativa

Normativa básica