Autorizacións. Acordos de valoración previa entre persoas ou entidades vinculadas
Datos Xerais
Denominación
Autorizacións. Acordos de valoración previa entre persoas ou entidades vinculadas
Tipo de procedemento
Tributaria
Materia
Impostos
Obxecto
Valoración pola Administración tributaria das operacións que vaian realizarse entre persoas ou entidades vinculadas con carácter previo á súa realización, partindo da proposta formulada polo propio obrigado tributario. O acordo de valoración proverá efectos respecto das operacións realizadas con posterioridade á data en que se aprobe e terá validez durante os períodos impositivos que se concreten no propio acordo, sen que poida exceder dos catro períodos impositivos seguintes á data en que se aprobe. Así mesmo, poderá determinarse que os seus efectos acaden ás operacións do período impositivo en curso, así como ás operacións realizadas durante o período impositivo anterior, sempre que non finalizase o prazo voluntario de declaración.
Órgano responsable
Axencia Estatal de Administración Tributaria
Información xeral do procedemento
Forma de inicio
interesado
Solicitante: Cidadán - Empresa
Lugar de presentación
Telemática.
Oficinas da AEAT.
Oficinas de Correos.
Demais lugares contemplados no artigo 16 da Lei 39/2015
Documentación
Solicitude do interesado
Fases do procedemento/servizo
Inicio: Solicitude presentada por interesado, acompañada dunha proposta de valoración fundamentada no valor normal de mercado cunha descrición do método proposto e unha análise xustificando a aplicación do mesmo. A solicitude debe ser subscrita polas persoas ou entidades solicitantes, que deberán acreditar ante a Administración que as demais persoas ou entidades vinculadas que vaian realizar as operacións, coñecen e aceptan a solicitude de valoración.
Tramitación: Por Equipos ou Unidades de Inspección designada polo titular do Departamento de Inspección Financeira e Tributaria. A Administración tributaria examinará a proposta canda a documentación presentada. Con esta finalidade, poderán requirir aos obrigados tributarios cantos datos, informes, antecedentes e xustificantes teñan relación coa proposta, así como explicacións ou aclaracións adicionais sobre a mesma.
Terminación: O procedemento normalmente finalizará por resolución expresa. Tamén cabe a terminación por caducidade ou desistencia. A resolución poderá ser estimatoria ou desestimatoria e corresponde ao director do Departamento de Inspección Financeira e Tributaria. A ter en conta que se regula un procedemento de modificación do Acordo Previo de Valoración no suposto de variación significativa das circunstancias económicas existentes no momento da aprobación do acordo, en termos similares ao procedemento para a aprobación inicial do acordo. Cabe solicitar prórroga da vixencia do Acordo Previo de Valoración. No caso de que os obrigados tributarios soliciten que a proposta se someta á consideración doutras Administracións tributarias correspondentes ao país ou territorio en que residan as persoas ou entidades vinculadas, a Administración valorará a súa procedencia e, se é o caso, aplicaranse as especialidades previstas nos artigos 29 quinquies e seguintes do Regulamento.
Formularios
Prazo de resolución
6 Mes/é
Órgano de resolución
Axencia Estatal de Administración Tributaria
Recursos
A resolución que se dite non será recorrible, sen prexuízo dos recursos e reclamacións que contra os actos de liquidación que no seu día dítense poidan interporse
Información vinculada á tramitación electrónica
Sistema de identificación
DNI electrónico, Certificado electrónico, Clave PIN
Nivel de interactividade
Nivel 4: Tramitación electrónica
Normativa
Normativa básica
-
Ley 27/2014, de 27 de noviembre,
del Impuesto sobre Sociedades. (BOE 28-noviembre-2014)
-
Real Decreto 634/2015, de 10 de julio,
por el que se aprueba el Reglamento del Impuesto sobre Sociedades. Artículos 21 a 30 (BOE 11-julio-2015)