Saltar ao contido principal

Autorizacións. Solicitude de plans especiais de investimentos e gastos das Comunidades Titulares de Montes Vecinales en Man Común.

Datos Xerais

Denominación

Autorizacións. Solicitude de plans especiais de investimentos e gastos das Comunidades Titulares de Montes Vecinales en Man Común.

Tipo de procedemento

Tributaria

Materia

Impostos

Obxecto

Valoración pola Administración Tributaria dos ingresos procedentes da cesión de activos intanxibles e dos gastos asociados, así como das rendas xeradas na transmisión, ou ben, a cualificación dos activos e valoración dos ingresos e gastos asociados aos mesmos, así como das rendas xeradas, partindo da proposta formulada polo obrigado tributario. A solicitude deberá presentarse por escrito con carácter previo á realización das operacións. O acordo terá validez durante os períodos impositivos que se concreten no propio acordo.

Órgano responsable

Axencia Estatal de Administración Tributaria

Información xeral do procedemento

Forma de inicio

interesado

Solicitante: Cidadán - Empresa

Lugar de presentación

Telemática.

Documentación

Solicitude do interesado acompañada da documentación que, como mínimo, establécese no apartado 2 do artigo 11 do Real decreto 634/2015, do 10 de xullo, polo que se aproba o Regulamento do Imposto sobre Sociedades.

Fases do procedemento/servizo

Inicio: Solicitude do interesado acompañada da documentación que, como mínimo, establécese no apartado 2 do artigo 11 do Real decreto 634/2015, do 10 de xullo, polo que se aproba o Regulamento do Imposto sobre Sociedades.

Tramitación: Por Equipos ou Unidades de Inspección designada polo titular do Departamento de Inspección Financeira e Tributaria. A Administración Tributaria examinará a solicitude canda a documentación presentada. Con esta finalidade, poderán requirir aos obrigados tributarios cantos datos, informes, antecedentes e xustificantes teñan relación coa proposta, así como explicacións ou aclaracións adicionais. No procedemento do acordo previo de cualificación e valoración, o órgano competente para instruír deberá solicitar informe vinculante á Dirección Xeral de Tributos, quen o evacuará no prazo máximo de 3 meses.

Terminación: O procedemento finalizará, normalmente, por resolución expresa. Tamén cabe a terminación por caducidade ou desistencia. A resolución poderá ser estimatoria, desestimatoria ou declarar a inadmisibilidade, e corresponde ao director do Departamento de Inspección Financeira e Tributaria.

Execución: Execución: Regúlase un procedemento de modificación do acordo previo de valoración ou de cualificación e valoración, no suposto de variación significativa das circunstancias económicas existentes no momento de aprobación do acordo, en termos similares ao procedemento para a aprobación inicial do acordo. Cabe solicitar prórroga da vixencia do acordo previo de valoración ou de cualificación e valoración.

Formularios

Tramitación electrónica

Prazo de resolución

6 Mes/é

Órgano de resolución

Axencia Estatal de Administración Tributaria

Recursos

A resolución que poña fin ao procedemento ou o acto presunto desestimatorio non serán recorribles, sen prexuízo dos recursos e reclamacións que contra os actos de liquidación que no seu día dítense poidan interporse.

Información vinculada á tramitación electrónica

Sistema de identificación

DNI electrónico, Certificado electrónico, Clave PIN

Nivel de interactividade

Nivel 4: Tramitación electrónica

Normativa

Normativa básica