Autorizacións. Solicitudes de Plans de valoración dos Gastos de enderezo e xerais de administración imputable a un Establecemento Permanente.
Datos Xerais
Denominación
Autorizacións. Solicitudes de Plans de valoración dos Gastos de enderezo e xerais de administración imputable a un Establecemento Permanente.
Tipo de procedemento
Tributaria
Materia
Impostos
Obxecto
Valoración pola Administración tributaria dos gastos de enderezo e xerais de administración imputable ao establecemento permanente, partindo da proposta formulada polo propio obrigado tributario. O acordo de valoración proverá efectos respecto das operacións realizadas con posterioridade á data en que se aprobe e terá validez durante os períodos impositivos que se concreten no propio acordo, sen que poida exceder dos catro períodos impositivos seguintes á data en que se aprobe. Así mesmo, poderá determinarse que os seus efectos acaden ás operacións do período impositivo en curso, así como ás operacións realizadas durante o período impositivo anterior, sempre que non finalizase o prazo voluntario de declaración.
Órgano responsable
Axencia Estatal de Administración Tributaria
Información xeral do procedemento
Forma de inicio
interesado
Solicitante: Cidadán - Empresa
Lugar de presentación
Telemática.
Documentación
Solicitude presentada por interesado, acompañada dunha proposta de valoración fundamentada no valor normal de mercado cunha descrición do método proposto e unha análise xustificando a aplicación do mesmo.
Fases do procedemento/servizo
Inicio: Solicitude presentada por interesado, acompañada dunha proposta de valoración fundamentada no valor normal de mercado cunha descrición do método proposto e unha análise xustificando a aplicación do mesmo. A solicitude debe ser subscrita polas persoas ou entidades solicitantes, que deberán acreditar ante a Administración que as demais persoas ou entidades vinculadas que vaian realizar as operacións, coñecen e aceptan a solicitude de valoración.
Tramitación: Por Equipos ou Unidades de Inspección designada polo titular do Departamento de Inspección Financeira e Tributaria. A Administración tributaria examinará a proposta canda a documentación presentada. Con esta finalidade, poderán requirir aos obrigados tributarios cantos datos, informes, antecedentes e xustificantes teñan relación coa proposta, así como explicacións ou aclaracións adicionais sobre a mesma.
Terminación: O procedemento normalmente finalizará por resolución expresa. Tamén cabe a terminación por caducidade ou desistencia. A resolución poderá ser estimatoria ou desestimatoria e corresponde ao director do Departamento de Inspección Financeira e Tributaria.
Formularios
Prazo de resolución
6 Mes/é
Órgano de resolución
Axencia Estatal de Administración Tributaria
Recursos
Reposición: Prazo: Un mes. Con carácter potestativo, ante a oficina de que provén o acto administrativo a recorrer, facendo constar que contra o mesmo non se interpuxo reclamación económico-administrativa.
Reclamación Económico-administrativa: Prazo: Un mes desde o día seguinte ao da notificación do acto impugnado ou a aquel en que se poida entender resolto o procedemento ou o recurso de reposición previo. Dirixirase ao órgano administrativo que ditase o acto reclamable.
Información vinculada á tramitación electrónica
Sistema de identificación
DNI electrónico, Certificado electrónico, Clave PIN
Nivel de interactividade
Nivel 4: Tramitación electrónica
Normativa
Normativa básica
-
Real Decreto Legislativo 5/2004, de 5 de marzo,
por el que se aprueba el texto refundido de la Ley del Impuesto sobre la Renta de no Residentes. Artículo 18. (BOE 12-marzo-2004)
-
Real Decreto 1776/2004, de 30 de julio,
por el que se aprueba el Reglamento del Impuesto sobre la Renta de no Residentes. Artículo 3. (BOE 5-agosto-2004)