Saltar ao contido principal

Autorizacións. Solicitudes de Plans de valoración dos Gastos de enderezo e xerais de administración imputable a un Establecemento Permanente.

Datos Xerais

Denominación

Autorizacións. Solicitudes de Plans de valoración dos Gastos de enderezo e xerais de administración imputable a un Establecemento Permanente.

Tipo de procedemento

Tributaria

Materia

Impostos

Obxecto

Valoración pola Administración tributaria dos gastos de enderezo e xerais de administración imputable ao establecemento permanente, partindo da proposta formulada polo propio obrigado tributario. O acordo de valoración proverá efectos respecto das operacións realizadas con posterioridade á data en que se aprobe e terá validez durante os períodos impositivos que se concreten no propio acordo, sen que poida exceder dos catro períodos impositivos seguintes á data en que se aprobe. Así mesmo, poderá determinarse que os seus efectos acaden ás operacións do período impositivo en curso, así como ás operacións realizadas durante o período impositivo anterior, sempre que non finalizase o prazo voluntario de declaración.

Órgano responsable

Axencia Estatal de Administración Tributaria

Información xeral do procedemento

Forma de inicio

interesado

Solicitante: Cidadán - Empresa

Lugar de presentación

Telemática.

Documentación

Solicitude presentada por interesado, acompañada dunha proposta de valoración fundamentada no valor normal de mercado cunha descrición do método proposto e unha análise xustificando a aplicación do mesmo.

Fases do procedemento/servizo

Inicio: Solicitude presentada por interesado, acompañada dunha proposta de valoración fundamentada no valor normal de mercado cunha descrición do método proposto e unha análise xustificando a aplicación do mesmo. A solicitude debe ser subscrita polas persoas ou entidades solicitantes, que deberán acreditar ante a Administración que as demais persoas ou entidades vinculadas que vaian realizar as operacións, coñecen e aceptan a solicitude de valoración.

Tramitación: Por Equipos ou Unidades de Inspección designada polo titular do Departamento de Inspección Financeira e Tributaria. A Administración tributaria examinará a proposta canda a documentación presentada. Con esta finalidade, poderán requirir aos obrigados tributarios cantos datos, informes, antecedentes e xustificantes teñan relación coa proposta, así como explicacións ou aclaracións adicionais sobre a mesma.

Terminación: O procedemento normalmente finalizará por resolución expresa. Tamén cabe a terminación por caducidade ou desistencia. A resolución poderá ser estimatoria ou desestimatoria e corresponde ao director do Departamento de Inspección Financeira e Tributaria.

Formularios

Tramitación electrónica

Prazo de resolución

6 Mes/é

Órgano de resolución

Axencia Estatal de Administración Tributaria

Recursos

Reposición: Prazo: Un mes. Con carácter potestativo, ante a oficina de que provén o acto administrativo a recorrer, facendo constar que contra o mesmo non se interpuxo reclamación económico-administrativa.

Reclamación Económico-administrativa: Prazo: Un mes desde o día seguinte ao da notificación do acto impugnado ou a aquel en que se poida entender resolto o procedemento ou o recurso de reposición previo. Dirixirase ao órgano administrativo que ditase o acto reclamable.

Información vinculada á tramitación electrónica

Sistema de identificación

DNI electrónico, Certificado electrónico, Clave PIN

Nivel de interactividade

Nivel 4: Tramitación electrónica

Normativa

Normativa básica