Procedemento para a formulación e tramitación de queixas e suxestións ante o Consello para a Defensa do Contribuínte
Datos Xerais
Denominación
Procedemento para a formulación e tramitación de queixas e suxestións ante o Consello para a Defensa do Contribuínte
Tipo de procedemento
Revisión de actos administrativos e recursos
Materia
Queixas e suxestións
Obxecto
Presentación de queixas que se produzan pola aplicación do sistema tributario que realizan os órganos do Estado ou de suxestións para mellorar a calidade dos servizos, incrementar o rendemento ou o aforro do gasto público, simplificar trámites administrativos ou aumentar o grao de satisfacción da sociedade nas súas relacións coa Administración tributaria.
Órgano responsable
Axencia Estatal de Administración Tributaria
Información xeral do procedemento
Forma de inicio
interesado
Solicitante: Cidadán - Empresa
Lugar de presentación
Telemática.
Unidades receptoras nas oficinas con competencias tributarias abertas aos públicos dependentes da Secretaría de Estado de Facenda.
Oficinas de Correos.
Demais lugares contemplados no art. 16 da Lei 39/2015.
Documentación
Escrito de remisión da queixa ou suxestión acompañando a documentación que o presentador estime oportuno. As queixas requiren identificación. As suxestións poden ser anónimas.
Fases do procedemento/servizo
Inicio: presentación da queixa ou suxestión ante a unidade receptora.
Tramitación: remisión á unidade competente para tramitar a queixa segundo o ámbito territorial, remisión ao servizo responsable ao que afecte a queixa que ten que contestar directamente ao contribuínte. O contribuínte pode formular desconformidade coa contestación. A desconformidade é contestada pola Presidencia do Consello para a Defensa do Contribuínte.
Terminación: coa contestación do Servizo responsable se non hai desconformidade; se a hai, coa contestación da Presidencia do Consello para a Defensa do Contribuínte.
Formularios
Prazo de resolución
15 Día/s natural/é
Órgano de resolución
Consello para a Defensa do Contribuínte
Información vinculada á tramitación electrónica
Sistema de identificación
Non require autenticación
Nivel de interactividade
Nivel 4: Tramitación electrónica
Normativa
Normativa básica
Real Decreto 1676/2009, de 13 de noviembre,por el que se regula el Consejo para la Defensa del Contribuyente. (BOE 4-diciembre-2009)