Saltar ao contido principal

Procedemento para a formulación e tramitación de queixas e suxestións no ámbito tributario a través do Consello para a Defensa do Contribuínte

Datos Xerais

Denominación

Procedemento para a formulación e tramitación de queixas e suxestións no ámbito tributario a través do Consello para a Defensa do Contribuínte

Tipo de procedemento

Suxestións, Queixas, Denuncias e información aos cidadáns

Materia

Queixas e suxestións

Obxecto

Presentación de queixas que se produzan pola aplicación do sistema tributario que realizan os órganos do Estado ou de suxestións para mellorar a calidade dos servizos, incrementar o rendemento ou o aforro do gasto público, simplificar trámites administrativos ou aumentar o grao de satisfacción da sociedade nas súas relacións coa Administración tributaria.

Órgano responsable

Axencia Estatal de Administración Tributaria

Información xeral do procedemento

Forma de inicio

interesado

Solicitante: Cidadán - Empresa

Lugar de presentación

Telemática.

Presencial: Unidades receptoras nas oficinas con competencias tributarias abertas aos públicos dependentes do Consello para a Defensa do Contribuínte

Oficinas de Correos.

Demais lugares contemplados no artigo 16 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas

Documentación

Escrito de remisión da queixa ou suxestión acompañando a documentación que o presentador estime oportuno e, se procede, a acreditación da representación. As queixas requiren identificación. As suxestións poden ser anónimas.

Fases do procedemento/servizo

Inicio: presentación da queixa ou suxestión ante a unidade receptora.

Tramitación: remisión á unidade competente para tramitar a queixa segundo o ámbito territorial, remisión ao servizo responsable ao que afecte a queixa que ten que contestar directamente ao contribuínte. O contribuínte pode formular desconformidade coa contestación. A desconformidade é contestada pola Presidencia do Consello para a Defensa do Contribuínte.

Terminación: coa contestación do Servizo responsable se non hai desconformidade; se a hai, coa contestación da Presidencia do Consello para a Defensa do Contribuínte.

Formularios

Tramitación telemática

Prazo de resolución

15 Día/s natural/é

Órgano de resolución

Consello para a Defensa do Contribuínte. Secretaría de Estado de Facenda.

Información vinculada á tramitación electrónica

Sistema de identificación

Non require autenticación

Nivel de interactividade

Nivel 4: Tramitación electrónica

Normativa

Normativa básica