Procedemento para a formulación e tramitación de queixas e suxestións no ámbito tributario a través do Consello para a Defensa do Contribuínte
Datos Xerais
Denominación
Procedemento para a formulación e tramitación de queixas e suxestións no ámbito tributario a través do Consello para a Defensa do Contribuínte
Tipo de procedemento
Suxestións, Queixas, Denuncias e información aos cidadáns
Materia
Queixas e suxestións
Obxecto
Presentación de queixas que se produzan pola aplicación do sistema tributario que realizan os órganos do Estado ou de suxestións para mellorar a calidade dos servizos, incrementar o rendemento ou o aforro do gasto público, simplificar trámites administrativos ou aumentar o grao de satisfacción da sociedade nas súas relacións coa Administración tributaria.
Órgano responsable
Axencia Estatal de Administración Tributaria
Información xeral do procedemento
Forma de inicio
interesado
Solicitante: Cidadán - Empresa
Lugar de presentación
Telemática.
Presencial: Unidades receptoras nas oficinas con competencias tributarias abertas aos públicos dependentes do Consello para a Defensa do Contribuínte
Oficinas de Correos.
Demais lugares contemplados no artigo 16 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas
Documentación
Escrito de remisión da queixa ou suxestión acompañando a documentación que o presentador estime oportuno e, se procede, a acreditación da representación. As queixas requiren identificación. As suxestións poden ser anónimas.
Fases do procedemento/servizo
Inicio: presentación da queixa ou suxestión ante a unidade receptora.
Tramitación: remisión á unidade competente para tramitar a queixa segundo o ámbito territorial, remisión ao servizo responsable ao que afecte a queixa que ten que contestar directamente ao contribuínte. O contribuínte pode formular desconformidade coa contestación. A desconformidade é contestada pola Presidencia do Consello para a Defensa do Contribuínte.
Terminación: coa contestación do Servizo responsable se non hai desconformidade; se a hai, coa contestación da Presidencia do Consello para a Defensa do Contribuínte.
Formularios
Prazo de resolución
15 Día/s natural/é
Órgano de resolución
Consello para a Defensa do Contribuínte. Secretaría de Estado de Facenda.
Información vinculada á tramitación electrónica
Sistema de identificación
Non require autenticación
Nivel de interactividade
Nivel 4: Tramitación electrónica
Normativa
Normativa básica
-
Real Decreto 1676/2009, de 13 de noviembre,
por el que se regula el Consejo para la Defensa del Contribuyente. (BOE 4-diciembre-2009)
-
Resolución de 22 de julio de 2010, de la Secretaría de Estado de Hacienda y Presupuestos,
por la que se desarrolla el Real Decreto 1676/2009, de 13 de noviembre, por el que se regula el Consejo para la Defensa del Contribuyente y se determina su sede electrónica.