Certificados. Expedición de certificados de ingresos realizados - Autoliquidacións
Datos Xerais
Denominación
Certificados. Expedición de certificados de ingresos realizados - Autoliquidacións
Tipo de procedemento
Tributaria
Materia
Impostos
Obxecto
Procedemento polo que se expide un certificado dos ingresos realizados. Entenderase por certificado tributario o documento expedido pola Administración tributaria que acredite feitos relativos á situación tributaria dun obrigado tributario.
Órgano responsable
Axencia Estatal de Administración Tributaria
Información xeral do procedemento
Forma de inicio
interesado
Solicitante: Cidadán - Empresa
Lugar de presentación
Telemática.
Oficinas da AEAT.
Oficinas de Correos.
Demais lugares contemplados no artigo 16 da Lei 39/2015.
Documentación
Solicitude do certificado
Fases do procedemento/servizo
Inicio: os certificados tributarios expediranse a instancia do obrigado tributario ao que o certificado se refira ou a petición dun órgano administrativo ou de calquera outra persoa ou entidade interesada que requira o certificado, sempre que a devandita petición está prevista nunha lei ou conte co previo consentimento do obrigado tributario.
Tramitación: o órgano competente da Administración tributaria deberá expedir o certificado no prazo de 20 días, non sendo que na normativa reguladora do certificado fixásese un prazo distinto. O certificado enviarase ao lugar sinalado para tal fin na solicitude ou, no seu defecto, ao domicilio fiscal do obrigado tributario ou do seu representante. Non sendo que se estableza o contrario, a falta de emisión dun certificado en prazo non determinará que se entenda emitido con carácter positivo. Enténdese por certificacións positivas aquelas en que consten cumpridas a totalidade das circunstancias, obrigas ou requisitos esixidos pola normativa reguladora do certificado, e negativas en caso contrario.
Terminación: emisión do certificado. Unha vez emitido, o obrigado tributario poderá manifestar a súa desconformidade con calquera dos datos que formen parte do seu contido no prazo de 10 días, contados a partir do día seguinte ao da súa recepción, mediante un escrito en que solicite a modificación do certificado, dirixido ao órgano que o expedise, ao que se anexarán os elementos de proba que estime convenientes para acreditar a súa solicitude. Se o órgano que emitiu o certificado estimase incorrecto o certificado expedido, procederá á emisión dun novo no prazo de 10 días. Se non considerase procedente expedir un novo certificado comunicarao ao obrigado tributario con expresión dos motivos en que se fundamenta.
Formularios
Prazo de resolución
20 Día/s hábil/é
Órgano de resolución
Axencia Estatal de Administración Tributaria
Recursos
Contra o contido do certificado unicamente admítese escrito de desconformidade no prazo de 10 días polo que se solicite a modificación.
Información vinculada á tramitación electrónica
Sistema de identificación
DNI electrónico, Certificado electrónico, Clave PIN
Nivel de interactividade
Nivel 4: Tramitación electrónica
Normativa
Normativa básica
-
Real Decreto 939/2005, de 29 de julio,
por el que se aprueba el Reglamento General de Recaudación. Artículo 41. (BOE 2-septiembre-2005)
-
Real Decreto 1065/2007, de 27 de julio,
por el que se aprueba el Reglamento General de actuaciones y procedimientos de gestión e inspección tributaria y de desarrollo de las normas comunes de los procedimientos de aplicación de los tributos. Artículos 70 a 75. (BOE 5-septiembre-2007)
-
Resolución de 22 de enero de 2013, de la Presidencia de la Agencia Estatal de Administración Tributaria,
sobre organización y atribución de competencias en el área de Recaudación. (BOE 25 - enero - 2013)
Normativa de tramitación
Resolución de 11 de diciembre de 2001, de la Dirección General de la Agencia Estatal de Administración Tributaria,por la que se regula la presentación por vía telemática de recursos de reposición y otras solicitudes de carácter tributario. (BOE 28-diciembre-2001)