Revogación de actos de Recadación
Datos Xerais
Denominación
Revogación de actos de Recadación
Tipo de procedemento
Tributaria
Materia
Impostos
Obxecto
Procedemento especial de revisión, a través do que a Administración tributaria pode revogar os seus actos en beneficio dos interesados, en tres supostos: cando se estime que infrinxen manifestamente a lei, cando circunstancias sobrevidas que afecten a unha situación xurídica particular poñan de manifesto a improcedencia do acto ditado ou cando na tramitación do procedemento producísese indefensión aos interesados.
Órgano responsable
Axencia Estatal de Administración Tributaria
Información xeral do procedemento
Forma de inicio
oficio
Solicitante: Administración
Lugar de presentación
Telemática.
Oficinas da AEAT
Oficinas de Correos
Demais lugares contemplados no artigo 16 da Lei 39/2015
Documentación
O procedemento iníciase de oficio.
Fases do procedemento/servizo
Inicio: O procedemento iniciarase exclusivamente de oficio, sen prexuízo de que os interesados poidan promover a súa iniciación mediante escrito dirixido ao órgano que ditou o acto.
Tramitación: O órgano que ditou o acto deberá remitir copia do expediente, acompañando un informe sobre os antecedentes relevantes e a procedencia da revogación. Concederase audiencia aos interesados por un prazo de 15 días. Solicitarase informe ao órgano con funcións de asesoramento xurídico sobre a procedencia da revogación.
Terminación: Acordo do director do Departamento da Axencia Estatal de Administración Tributaria competente de que dependa o órgano que ditou o acto. Se o acto se ditou por un director de Departamento da Axencia Estatal de Administración Tributaria, será competente o seu superior xerárquico inmediato. Tamén poderá terminar por caducidade. Non se poderá acordar a revogación dos actos sobre os que recaese resolución económico-administrativa.
Formularios
Prazo de resolución
6 Mes/é
Órgano de resolución
Axencia Estatal de Administración Tributaria (director do Departamento correspondente ou superior xerárquico inmediato se o acto se ditou por un director de Departamento)
Recursos
Recurso contencioso-administrativo no prazo de dous meses de acordo co artigo 46 da Lei 29/1998, do 13 de xullo, reguladora da Xurisdición Contencioso-administrativa.
Información vinculada á tramitación electrónica
Sistema de identificación
DNI electrónico, Certificado electrónico, Clave PIN
Nivel de interactividade
Nivel 4: Tramitación electrónica
Normativa
Normativa básica
-
Ley 58/2003, de 17 de diciembre,
General Tributaria. Artículo 219. (BOE 18-diciembre-2003)
-
Real Decreto 520/2005, de 13 de mayo,
por el que se aprueba el Reglamento general de desarrollo de la Ley 58/2003, de 17 de diciembre, General Tributaria, en materia de revisión en vía administrativa. Artículos 10 a 12. (BOE 27-mayo-2005)