Saltar ao contido principal

Reclamacións de tercería de dominio.

Datos Xerais

Denominación

Reclamacións de tercería de dominio.

Tipo de procedemento

Tributaria

Materia

Impostos

Obxecto

Procedemento impulsado por quen reclama ante a Administración Tributaria, en caso de alleamento forzoso, ser o verdadeiro titular do ben ou dereito a allear.

Órgano responsable

Axencia Estatal de Administración Tributaria

Información xeral do procedemento

Forma de inicio

interesado

Solicitante: Cidadán - Empresa

Lugar de presentación

Telemática.

Oficinas da AEAT.

Oficinas de Correos.

Demais lugares contemplados no artigo 16 da Lei 39/2015.

Documentación

Documentos en que o reclamante funde o seu dereito.

Fases do procedemento/servizo

Inicio: A reclamación de tercería formularase por escrito,  acompañando un principio de proba por escrito do fundamento da pretensión do tercerista , quedando a disposición dos órganos de recadación os documentos orixinais en que base a súa pretensión. O escrito dirixirase ao órgano que estea tramitando o procedemento de constrinximento, o cal o remitirá ao órgano competente para a súa tramitación.  Se o escrito de reclamación non reúne os requisitos esixibles ás solicitudes que se dirixan á Administración ou o tercerista non acompaña os documentos orixinais en que poida fundar o seu dereito ao escrito de reclamación, o órgano competente para a tramitación requiriralle para que emende a súa falta, para o que disporá dun prazo de 10 días contados a partir do día seguinte ao da notificación do requirimento, coa advertencia expresa de que, de non facero así, procederase ao arquivo da reclamación. Recibida a documentación ou, se é o caso, emendados os defectos observados na presentada, ditarase, se procede, acordo de admisión a trámite que será notificado ao tercerista e ao obrigado ao pagamento. O devandito acordo deberá ser ditado no prazo de 15 días desde que se reciba a reclamación ou enténdanse emendados os defectos.

Tramitación: No prazo de 15 días desde a admisión a trámite da tercería presentada o órgano competente para a tramitación remitirá a reclamación, canda a documentación achegada e o expediente de constrinximento, ao órgano competente para a súa resolución. Tamén remitirá unha proposta de resolución debidamente motivada. O órgano competente para resolver poderá ordenar que se complete o expediente cos antecedentes, informes, documentos e datos que resulten necesarios. Igualmente, deberá solicitar informe do correspondente órgano con funcións de asesoramento xurídico, que deberá emitiro no prazo de 15 días. A solicitude de informe irá acompañada de todos os documentos do expediente de constrinximento que poidan ter transcendencia para a resolución da tercería .

Terminación e Execución: A estimación da reclamación determinará o levantamento do embargo acordado sobre os bens ou dereitos obxecto da reclamación, agás no suposto de que se acordase previamente o seu alleamento por non poder conservarse sen sufrir deterioración ou quebranto substancial no seu valor en caso de demora; neste caso, seralle entregado ao reclamante o produto obtido naquela coa oportuna liquidación do xuro legal ao seu favor sobre a cantidade percibida calculada desde a data de consignación do depósito e ata a ordenación do pagamento.

Formularios

Tramitación electrónica

Prazo de resolución

6 Mes/é

Órgano de resolución

Axencia Estatal de Administración Tributaria

Recursos

Demanda Xudicial de Tercería: Interposición da oportuna demanda xudicial de tercería, de que o presente procedemento é requisito administrativo previo e preceptivo.

Información vinculada á tramitación electrónica

Sistema de identificación

DNI electrónico, Certificado electrónico, Clave PIN

Nivel de interactividade

Nivel 4: Tramitación electrónica

Normativa

Normativa básica