Saltar ao contido principal

Reclamacións de tercería de mellor dereito.

Datos Xerais

Denominación

Reclamacións de tercería de mellor dereito.

Tipo de procedemento

Tributaria

Materia

Impostos

Obxecto

Procedemento impulsado por quen reclama ante a Administración Tributaria, en caso de alleamento forzoso, ser titular dun dereito de crédito sobre o ben ou dereito a allear que é privilexiado fronte ao ostentado pola Facenda Pública.

Órgano responsable

Axencia Estatal de Administración Tributaria

Información xeral do procedemento

Forma de inicio

interesado

Solicitante: Empresa - Cidadán

Lugar de presentación

Telemática.

Oficinas da AEAT.

Oficinas de Correos.

Demais lugares contemplados no artigo 16 da Lei 39/2015.

Documentación

Documentos en que o tercerista funde o seu dereito.

Fases do procedemento/servizo

Inicio: A reclamación de tercería formularase por escrito, acompañando os documentos orixinais en que o tercerista funde o seu dereito e copia destes , se desexa que lle sexan devoltos, previo cotexo. O escrito dirixirase ao órgano que estea tramitando o procedemento de constrinximento, o cal o remitirá ao órgano competente para a súa tramitación. Se o escrito de reclamación non reúne os requisitos esixibles ás solicitudes que se dirixan á Administración ou o tercerista non acompaña os documentos orixinais en que poida fundar o seu dereito ao escrito de reclamación, o órgano competente para a tramitación requiriralle para que emende a súa falta, para o que disporá dun prazo de 10 días contados a partir do día seguinte ao da notificación do requirimento, coa advertencia expresa de que, de non facero así, procederase ao arquivo da reclamación. Recibida a documentación ou, se é o caso, emendados os defectos observados na presentada, ditarase, se procede, acordo de admisión a trámite que será notificado ao tercerista e ao obrigado ao pagamento. O devandito acordo deberá ser ditado no prazo de 15 días desde que se reciba a reclamación ou enténdanse emendados os defectos.

Tramitación: No prazo de 15 días desde a admisión a trámite da tercería presentada o órgano competente para a tramitación remitirá a reclamación, canda a documentación achegada e o expediente de constrinximento, ao órgano competente para a súa resolución. Tamén remitirá unha proposta de resolución debidamente motivada. O órgano competente para resolver poderá ordenar que se complete o expediente cos antecedentes, informes, documentos e datos que resulten necesarios. Igualmente, deberá solicitar informe do correspondente órgano con funcións de asesoramento xurídico, que deberá emitiro no prazo de 15 días. A solicitude de informe irá acompañada de todos os documentos do expediente de constrinximento que poidan ter transcendencia para a resolución da tercería .

Terminación e Execución: A estimación da reclamación determinará a entrega ao reclamante do produto obtido na execución, unha vez deducidos os custos necesarios para a súa realización no procedemento administrativo de constrinximento.

Formularios

Tramitación electrónica

Prazo de resolución

3 Mes/é

Órgano de resolución

Axencia Estatal de Administración Tributaria

Recursos

Demanda Xudicial de Tercería: Interposición da oportuna demanda xudicial de tercería, de que o presente procedemento é requisito administrativo previo e preceptivo.

Información vinculada á tramitación electrónica

Sistema de identificación

DNI electrónico, Certificado electrónico, Clave PIN

Nivel de interactividade

Nivel 4: Tramitación electrónica

Normativa

Normativa básica