Saltar ao contido principal

Acceso a arquivos e rexistros e obtención de copias de expedientes concluídos en procedementos de contratación e de responsabilidade patrimonial.

Datos Xerais

Denominación

Acceso a arquivos e rexistros e obtención de copias de expedientes concluídos en procedementos de contratación e de responsabilidade patrimonial.

Tipo de procedemento

Contratación Pública

Materia

Contratación e Responsabilidade Patrimonial

Obxecto

Acceso aos rexistros e arquivos que formen parte dun expediente concluído á data da solicitude, por un obrigado tributario que fose parte no procedemento.

Órgano responsable

Axencia Estatal de Administración Tributaria

Información xeral do procedemento

Forma de inicio

interesado

Solicitante: Cidadán - Empresa

Lugar de presentación

Telemática.

Demais lugares contemplados no artigo 16.4 da Lei 39/2015.

Documentación

Solicitude de acceso.

Fases do procedemento/servizo

Inicio: Presentación da solicitude de acceso.

Tramitación: Polo órgano que tramitou o expediente.

Terminación: Resolución do órgano que tramitou o expediente.

Execución: Se os documentos que forman o expediente están almacenado por medios electrónicos, informáticos ou telemáticos, facilitaranse o acceso ao interesado polos devanditos medios. O acceso incluirá o dereito a obter copia. O acceso non se estenderá a documentos que afecten a intereses de terceiros ou á intimidade das persoas, ou que así dispóñao a normativa vixente.

Formularios

Tramitación electrónica

Prazo de resolución

3 Mes/é

Órgano de resolución

Axencia Estatal de Administración Tributaria

Recursos

Reposición: Prazo: Un mes. Con carácter potestativo, ante a oficina de que provén o acto administrativo a recorrer.

Información vinculada á tramitación electrónica

Sistema de identificación

DNI electrónico, Certificado electrónico, Clave PIN

Nivel de interactividade

Nivel 4: Tramitación electrónica

Normativa

Normativa básica